Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


utorak, 26.07.2005.

U subotu sam se i ja ovako vozila na Hobie catamaran-u. Neopisivo je bilo. Nije mi trebalo ni 10 sekundi da skontam zašto Ed (nas domaćin) voli da se trka s ovom spravom. Adrenalin ti škine kroz čitavo tijelo i jednostavno živiš u momentu. Ono što je ostalo na obali kao da i ne postoji – to je neki drugi život. Na Hobie-ju postoji samo vjetar, jezero, jedra, ti i osoba s kojom jedriš. Voda te pršće sa svih strana, jedro vučeš prema sebi da uhvatiš vjetar ili ga popustiš da usporiš, pomjeraš se po trapezu gore – dole kako bi se suprotna strana potopila ili izašla iz vode, pratiš malu crvenu trakicu da vidiš s koje strane dolazi vjetar…. jedriš brzinom od 20-30 mph … ma uživancija.
Da nisam probala ne bi ni znala šta propustam. A dvoumila sam se kad su me pitali hoću li i ja da probam. Prva reakcija mi je bila “hocću li ja to znati?” No, Ed je stvarno bio super tako da nisam ni morala nešto puno raditi osim vući ono manje jedro i uživati. Definitvino jedna od stvari koje bi svima preporučila da probaju.

- 04:13 - Javi se (3) - Troši papir - #

<< Arhiva >>