Amazon.com Widgets S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


petak, 20.05.2005.

coffee
Guy: But, we only had coffee.
Girl: Yeah, and everybody knows coffee leads to sex. That’s why there is a Starbucks on every corner in America!!!

(overheard on some show while channel surfing)


Još mnogo prije nego što sam došla ovamo čula sam tu izjavu mnogo puta u filmovima i serijama – na svakom ćošku nalazi se Starbucks.
Ja sam ga tek poslije 5 i po godina vidjela na nekom ćošku. U gradu u kojem sam išla u školu ga uopšte nije bilo. Bilo je nekih malih lokalnih coffee places, ali Starbucksa nije. Po prvi put sam ga ugledala u ugromnom shopping centru obližnjeg velikog grada. Čak ni u tom gradu nije ih bilo na ćoškovima. Mislila sam biće drugačije kad se preselim u NY, ali ni ovdje gdje sam sad ni na jednom ćošku nema Starbucksa. Kad se prije 3 godine sagradila velika Barnes & Noble bookstore, u njoj se otvorio Starbucks – koji je to sretni dan bio! Ali dugo mi je trebalo da skontam zašto je to tako – zašto se Starbucksi otvaraju u drugim prodavnicama ili mall-ovima. U velikoj većini američkih gradova ako nemaš auto ne možeš baš nigdje otići. Samo u velikim gradovima koji imaju razvijen javni saobraćaj auto nije svakodnevna neophodnost. Za sve ostale koji ne žive u tim velikim gradovama, ako nemaš auto život ti nije ni malo jednostavan. A ako si u autu, onda ti nije baš jednostavno svratiti u prodavnicu na ćošku ulice da kupiš your morning cup of java. Supply and demand – šta drugo reći.
Ali zato kad smo bili u New York Cityju – e tu je totalno druga slika. Tamo se stvarno na svakom ćošku nalazi Starbucks! Prvi dan ni ja ni dragi nismo mogli svojim očima vjerovati da je to stvarno tako. A drugi dan smo već počeli da se igramo “koliko ćemo ih danas vidjeti” i “na kojoj ulici ih ima više”. Jedan smo čak otkrili i u Trump-ovom hotelu na Petoj Aveniji. Svi mi kažu da ih u Seattle-u ima još vise nego u NYC. Tamo su ipak započeli davne 1971. U posljednje vrijeme imam veliku želju da posjetim Seattle. Ne zbog Starbucksa, ne uopšte zbog toga. Ja čak i ne volim kafu (ne znam je čak ni napraviti kako treba). Osim ako u njoj nema puno creamera, šećera i šlaga, tako da se kafa baš i ne osjeti :) Ali zato volim White Chocolate Mocha sa šlagom naravno – obavezno probajte ako budete u prilici.

- 00:18 - Javi se (3) - Troši papir - #

<< Arhiva >>