Časopis Škola br. 9, rujan 1911.
Evo nam nove školske godine, novog nastavničkog rada za mili hrvatski naš narod! Možda nikada nijesu hrvatski učitelji i družice učiteljice tako tiho, tako bolno pristupali k novom svome uzvišenom radu, kao upravo ljetos, sada - na pragu nove školske godine. A to je i razumljivo, ako se uzme na um, koliko je naše učiteljstvo dosada stradavalo i kako se je u skrajnjoj bijedi latilo zadnjega sredstva, pa i tu su ga prevarile nade. Svi smo nekud satrveni, kao ptice s polomljenim krilima, kao tužni pogorjelci, što gledaju na crna garišta svojih domova. Samo se gledamo, a srca napunja neki strah: što li će to biti od nas, kakva nas čeka budućnost? Svuda mrak, tama, grozna tama i svi gledamo, odakle će sinuti samo tračak svjetla, tračak nade...
< | listopad, 2011 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Eksperimentalna
autobiografska fikcija.
Dobro je imati na umu
moguću razliku
između blogera
gospona profesora
i autora kao privatne osobe.
Škola je zjenica svih društvenih ustanova,
a učitelj je zjenica te zjenice.
Sartre
Prvo podignemo prašinu,
a zatim se tužimo da ne vidimo.
Berkeley
Put van vodi kroz vrata.
Zašto nitko neće upotrijebiti taj izlaz?
Konfucije
Cilj mi je naučiti vas da od prikrivene besmislice
napredujete do nečega što je očito besmisleno.
Wittgenstein
Ma koliko bilo izazovno istraživati nepoznato,
još je izazovnije propitivati poznato.
Kaspar
Neuroza je zamjena za legitimnu patnju.
Jung
Ni budućnost više nije što je nekad bila
Valery