Moja sestra Ceca

petak, 10.07.2015.

HURT...

20.03.2014.

Dugo nisam ništa pisala jer sam dozvolila da neki loši ljudi "ubiju" i ono malo života u meni, da utiču na moje raspoloženje, da mi skrenu pažnju na neke potpuno nevažne stvari i nebitne ljude, da me povrijede,  da izazovu suze i još boli... Kao da je nemam dovoljno...Nikada više neću dozvoliti tako nešto jer neki ljudi ne zaslužuju pažnju i ne treba trošiti vrijeme na njih...


Kad zaćutim i odem to ne znači da si ti pobijedio, to znači da više nisi vrijedan mog vremena (Charles Bukowski)


Iako dugo nisam ništa pisala svaki dan sam mislila na mamu i tebe. Svaki dan mi je počinjao i završavao sa mislima o vama, svaki dan sam se sjećala lijepih trenutaka provedenih sa vama a i onih ružnih i tužnih bez vas...Svaki dan sam mislila i o doktorki smrt Amili Cvijetić Koldžo a nedavno sam je i srela... šeta se po gradu...


Dan za danom idu, ne staju. Ja ne umem da ih pratim. Svakim danom sam sve dalje od mogućnosti da barem neki spasim. Žao mi je što ih tek tako razbacujem, gubim... Ali ne znam šta da radim sa njima. Ponekad baš poželim da sve zaustavim, da zaspim i da se više ne probudim... "Sama sebi robujem" (Violeta Stojanović)¸


 THERE IS NOTHING I WOULDNT DO...TO HEAR YOUR VOICE AGAIN...



 


Draga moja Gordana, ne dozvolite LOSIM ljudima da Vas "ubijaju" i uticu na Vase raspolozenje!
Losi ljudi uvek zele pobediti dobre ljude, a to ce im i uspeti samo ako im dozvolite. Ne dozvolite im! Ja takve izbegavam, jednostavno ih ne primecujem, kao da ne postoje. Slazem se s Vama da ne treba trositi vreme na njih, nicim to nisu zasluzili.
Volite SEBE, losim ljudima ce upravo to smetati.

Jos cu Vam citirati Mark Tvena koji govori o GLUPIM ljudima, a isto mozemo primeniti i na LOSE ljude:

"Nikada se ne raspravljaj s glupim ljudima, oni ce te povuci dole, na njihov nivo, i tu ce te pobediti s iskustvom."

Sto se tice "doktorke smrt" - Amile Cvijetic-Koldzo, neka je, neka seta, neka uziva u laznoj slobodi, jer sto sada duze seta teze ce joj pasti resetke zatvora, verujte! nevenkagaragic


Istina desi nam se da nas lose osobe ponekad povuku na dno,ali ZNAS STA GLAVU GORE ima dobri ljudi koji su uz tebe i vole te puno.A ova amila cvijetic koldzo nadam se da nece jos dugo setati zivim za dan kad ce je strpati iza resetaka.-AMELA

- 08:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/