Moja sestra Ceca

petak, 03.07.2015.

KOLIKO VRIJEDI LJUDSKI ŽIVOT?? TRI GODINE...????

03.07.2013.

Koliko vrijedi ljudski život? Tri godine!!!??? 1095 dana!!!! Moje sestre više nema, sa njom je otišao i dobar dio mene... Ona je za neke samo broj slučaja na Općinskom, Kantonalnom i Vrhovnom sudu... Spominjat će je kao pacijenticu koja je preminula zbog sujete jedne arogantne "doktorice" koja je svojim postupcima uništila još nekoliko života...Zbog sujete Amile Cvijetić Koldžo.


Za mene je bila SVE... moja radost, moja najbolja prijateljica, moja podrška,moja sreća, moja duša, moja ...moja mlađa sestrica... moje SVE... Sada je moja najveća bol, moja tuga, moja uspomena... moja bol...moja tiha patnja, moja suza... moj anđeo...moje SVE... Nekada smo se viđali skoro svaki dan a sada moram da te zamišljam... da se sjećam... razmišljam kako bi bilo... kako je trebalo biti...Ponekad te viđam te u snovima...i kad god poželim zatvorim oči i... sa tobom sam...


http://www.source.ba/clanak/7105093/


"Vrata utjehe tiho su se zatvarala svuda iza mene: cinična vrata, ganuta vrata, rezervirana vrata, prepoznatljiva vrata, oprezna vrata, vrata klišeja. Ne, kažem, ništa od toga. Ništa ne zatvarati. Vrata treba otvoriti. Treba ih prodrmati, izbaciti iz šarki. Neka bude propuh, neka bude zima..." (P.F. Thomese)


Što se tiče licence kažu RAZMOTRIT ĆE!!!!????


http://www.avaz.ba/vijesti/crna-hronika/hoce-li-osudjenoj-doktorici-biti-oduzeta-licenca


A otkaz će dobiti kada uđe u zatvor!!! Još jedna nebuloza. Prvo su rekli kada se dokaže da je kriva, pa onda kada Vrhovni sud potvrdi presuda a sada kažu kada uđe u zatvor???? Da li je to sve po zakonu ili je zakon kako za koga? Da li je bilo po zakonu da ona čitavo vrijeme radi  (navodno "pod nadzorom")????


http://www.avaz.ba/vijesti/crna-hronika/kada-udje-u-zatvor-osudjena-doktorica-dobit-ce-i-otkaz


http://radiosarajevo.ba/novost/116894/cvjetic-koldzo-pored-kazne-dobija-i-otkaz


Da, TRI godine... nazalost...
A ona, "doktorka smrt", ce nakon tri godine (ili upola manje po ustaljenom BH obicaju za OSUDJENE KRIVCE) nastaviti svoj zivot uz SVOJU porodicu i SVOJU sestru.
A sve je moglo biti drukcije, samo da Amila Cvijetic-Koldzo nije pokazala toliko sujete i ohole bahatosti, samo da je postupala po Hipokratovoj zakletvi, samo da je potrazila pomoc sposobnijih kolega i pretpostavljenih... SAMO DA JE... Ceca bi danas bila zive, sa svojom decicom i svojom sestrom...
SAMO DA JE... PROKLETA BILA! nevenkagaragic


Sve vrijeme je radila, navodno "pod nadzorom", otkaz će dobiti kad uđe u zatvor,da li?, da li će joj oduzeti licencu što bi bilo najlogičnije? Predlažem da se ode u posjetu, odnosno samo na viđenje i osvjedočenje da se zaista nalazi iza rešetaka, u što ne vjerujem da će se desiti. I ne mogu da shvatim da je štite oni koji su svjesni fatalnih grešaka ubice, koja je hladnokrvno isplanirala svoj zločin. Pravo je čudo što je uopšte dobila i ovu minimiziranu kaznu! Gost_5281

- 11:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/