Moja sestra Ceca

petak, 05.06.2015.

PRESUDA: KRIVA JE!!!!

03.02.2012.


 


Image Hosted by ImageShack.us

By gordanasi at 2012-02-03 Image Hosted by ImageShack.us


http://www.sarajevo-x.com/bih/crnahronika/doktorica-amila-cvijetic-koldzo-osudjena-na-3-5-godina-zatvora/120201063#8


http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/crna-hronika/78177-doktorica-amila-cvijetic-koldzo-osudjena-na-3-5-godine-zatvora.html


http://depo.ba/vijest/64465


http://www.source.ba/clanak/973244978531


http://balkans.aljazeera.net/makale/presedan-doktorica-osudena-za-nemar#.TymilrDPkG8.facebook


http://informer.ba/tekstovi/vijesti/sarajevo-lijecnica-amila-cvijetic-koldzo-osudena-na-tri-godine-i-sest-mjeseci-zatvora/


http://www.radiosarajevo.ba/novost/73038/cvijetic-koldzo-u-zatvor-sta-kaze-eticki-komitet


http://www.mojevijesti.ba/novost/112362/dr.-amila-cvijetic-koldzo-osudena-na-tri-i-po-godine-zatvora



Hvala vam sto ste se borili do kraja. Sigurno cete biti nada za mnoge ovakve slucajeve koji nisu nazalost strani nikom u BiH. Rodila sam zdravog sina uz pomoc epiduralne, sreca u zemlji savjesnih i sposobnih doktora, pa me dok citam sadrzaj vaseg bloga guse suze od tuge za Cecom i prazninom u vasem i zivotima njene djece. U mojoj porodici je umrla porodilja 3 mjeseca nakon preteskog poroda, sigurna sam kao posljedica greske doktora. Ali nazalost desilo se u manjem mjestu u BiH gdje se nista nije moglo uraditi na otkrivanju zlocina. Nasa tuga zbog izgubljenog mladog zivota i bespomocnog novorodjenceta ostavljenog bez majke je preduboka i nemjerljiva. Sigurna sam i vasa. Jos jednom hvala na istrajnosti i podizanju svijesti o nesavjesnom lijecenju. Gost _5715

Nakon što je jedno poglavlje, jedne tužne priče pri kraju (neočekivano pravednom, ne ulazeći u raspravu o visini kazne), ja vas pitam poštovana gđo Nevenka, dragi Darko i ostali borci za pravdu, zašto mi da razmišljamo ko je sljedeći !?
Ja kažem:
1. amila Cvijetić Koldžo
2. ?????
Upravo tako, neka ubice liježu u krevet sa mislima: "KO JE SLJEDEĆI, MOŽDA BAŠ JA"
Dario


KRIVA JE!
Naravno da je kriva, ni jednog trenutka u to nisam sumnjala.
Sve ove godine sam ocekivala ovakvu presudu, pa drugacije i ne moze biti.
Lazi, odbijanje istrage, manipulacije, kako tuzioca i vestaka, tako i svedoka u mnogim slucajevima su ipak "kratkog daha".
ISTINA i PRAVDA nemaju alternativu, samo je JEDNA ISTINA, samo je jedna PRAVDA.
Za njih se uvek treba i vredi boriti.
Draga Gordana, nemojte biti tuzni zbog visine kazne.
3,5 godine je malo, premalo za ukradeni mladi zivot, za uskracenu majcinu ljubav.
Samo reci "KRIVA JE" je jedna vrsta satisfakcije.
Vasa sestra Ceca bi bila tako ponosna!
Ena i Denis takodje, nema svako takvu tetku, hrabru, odlucnu, jeinstvenu.
Ponosna sam i ja sto sam Vas upoznala.
Zelim Vam sve najbolje u zivotu. nevenkagaragic


i od mene hvala sto sto isli do kraja... Neznost

Draga Goco,
Konacno je to poglavlje zavrseno...konacno presuda iskazana, i koliko god kazna izgleda premalena, Kriva je, i bice zauvijek kriva. , i nevjerujem da ce moci da prakticira medicinu ikada vise. Iako u dusi prazninu nikakva utjeha, ni kazna, ni presuda nemoze ispuniti, ipak je tvojom borbom, neciji zivot spasen, neciji buduci zivot. I ne samo onih koji bi dosli pod ruke Dr Amile. Ja vjerujem da ce se i ostali doktori na nasim prostorima, malo zamisliti i zapitati o svojim postupcima, nakon ovoga. I ne zelim da svstam sve doktore u istu kesu, sigurna sam da ih ima mnogo i sposobnih, mislim oni sto ne znaju sta rade, oni sto su kupili svoje diplome, a znam da ih je mnogo takvih. Toliko od mene.. Uz tebe Adela


- 08:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2015 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/