Moja sestra Ceca

četvrtak, 12.02.2015.

I opet, opet suđenje DOKTORKI SMRT...

30.03.2009.


Svaki put kada idem na suđenje  teško mi je i jako se uznemirim. Prvi put kada je čitana optužnica bilo mi je jako, jako  teško vidjeti doktoricu nakon godinu dana. Kada sam ja svjedočila bilo mi je grozno ponovo kroz sve proći i način na koji me je ispitivao njen advokat i doktorica. Posebno teško... Ali danasnje suđenje sam podnijela najgore ...Mogu reći da nisam podnijela uopšte...Vidjela sam fotografije sa obdukcije i suze nisu mogle prestati liti čitav dan, pa evo i sada...Pretpostavljala sam kako to izgleda ali vidjeti svoju sestru....Neopisivo teško...Ne znam da li ću više ikada moći normalno zaspati. Kada sklopim oči...bolje da ne znate šta vidim...


Danas su svjedočili sudski vještak i dvoje sa patologije. Sve ukazuje na doktoricinu krivicu. Ona ipak nije mogla a da ne postavi pitanje da li je do nekroze jetre moglo doći ako je pacijentica na svoju ruku uzimala prekomjerne količine lijekova...Eto vjerovatno je to moja sestra i uradila!!! Uzela je toliko lijekova da joj je pukla jetra, otkazali bubrezi, imala nekoliko plućnih infarkta, mozak joj je bio pun krvi...itd...itd. Pitam se dokle ide njen bezobrazluk i arogancija??!!


Nastavak suđenja je 28.04. u 14.00 kada dolazi patolog iz Novog Sada.



Draga Gordana, s Vama sam u mislima, a kao da sam bila prisutna. Mogu zamisliti kakve stresove dozivljavate. Covek nije ni svestan koliko i sta sve moze izdrzati. I suzdrzati se...
"Doktorka smrt" je tipican primerak domaceg "proizvoda", OGLEDALO BH drustva, nazalost.
Nadam se primerenoj kazni, kazni koja ce je zauvek odstraniti iz profesije u koju je zalutala i od neduznih pacijenata.
Zelim Vam da skupite snagu i izdrzite do kraja. Istina i pravda MORA pobediti. Puno pozdrava od Nevenke Garagic.


Jako mi je tesko samo kada citam ovo, a mou zamisliti kroz šta prolazite.
Koliko je takvih doktora a da s za njih ne zna javno i čijom krivicom su ljudi izgubili živote.
Pravda je spora,alise nadam u ovom slučaju da će brzo stici.
Mnogo snage za naredno suđenje Vam želim . Pozdrav mojmiha1



Goco...žao mi je što sam propustila jučerašnje suđenje...a izbjegla sam ga zbog toga da ne bih smetala novinarima i patolozima jer je sudnica jako mala. Smatrala sam da je ovo bitan dio suđenja. Kasnije sam doznala da novinara nije ni bilo. Ne znam šta o tome da mislim...a baš bi je novinari trebali razapeti jer ona je i više nego kriva. Nema više čime da se brani pa baca prašinu u oči sudiji s tom svojom glupom teorijom o Cecinoj grešci...a Ceca je bila puna života. Znala sam da sam napravila grešku ... Tebi je tad trebala podrška ljudi koji te vole,a ja sam fulila. Teško je i zamisliti kako se osjećaš. Znam da samnom nisi tog dana mogla razgovarati...plakala si...a ja sam te samo pustila...znam da te niko na svijetu ne može utješiti...Kada god sam sa tobom i Ceca je sa nama jer ti je nosiš sasobom gdje god da kreneš.Teško je jer mnogo tuge imamo u sebi,a čutimo o tome... a na doktoricinu drskost smo već nekako mogli i računati,jedino što iznenađuje je koliko daleko može ići...Sve ide u krug desit će se nekad i njoj da kad sklopi oči ugleda Cecu lijepu i nevinu...pa joj savjest proradi pa shvati da zbog njene greške nema jednog dobrog i milog bića...Samo se bojim da pravda ne omane i ovaj put. Ipak vjerujem da neće... Volim te puno i uz tebe sam. Sandra


Osjećam potrebu nakon jučerašnjeg suđenja da napišem par rečenica. Prisustvovala sam suđenju i bilo mi je strašno teško u tih sat vremena.Osjećaji tuge i bijesa su prolazili kroz mene.Tuge za Cecom i nevjerice i ne nikada ne bih ni pomislila da cu na takav način slušati o njenoj smrti. Govorili su hladno o njenim organima, o bubrezima ,srcu, jetri...i onda u momentu pomisliš da to govore o Ceci... O, Bože dragi a bijes ...da bijes... Doktorica Amila ne to nije zena to je monstrum!Sram da je bude kada je nakon svih izjava njenih kolega, izjava koje su upućivale na njenu krivicu ona imala toliko podlosti da kaže a šta ako je pacijentica namjerno uzimala više tableta,hvata se za slamku, samo sto je ova slamka nešto najjadnije sto sam čula i ja se na kraju nadam da će se Bog pobrinuti za nju ako ne ovozemaljska pravda, a što se tiče njene izjave onda da ona gleda kroz nas, e pa žao mi je što joj nisam rekla da postoji jedan dječak, jedna djevojčica i jedna sestra koje bi trebala da pogleda i vidi ogromnu ogromnu tugu i bol... amela

pravda je spora i ponekad za nasa shvatanja...neobicna....
ali da dodje...ne brini uvijek stigne...i tako treba biti...nama zivima treba sabur...iz milion i jednog razloga....ti sama znas makar 1000....a doturica ce biti pitana...na vecem i strasnijem sudu koji svojim pilecim mozgom i srcem okovanim nikad nece moci do samog trena upita pojmiti...a tad bice odvec kasno...cak i za kajanje... hazbinatorr


- 22:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/