Moja sestra Ceca

utorak, 10.02.2015.

Svaki put isto...


DOKTORKA SMRT-suđenje

05.02.2009.

Jučer je nastavljeno suđenje Amili Cvijetić-Koldžo. Evo prekucanog članka iz Nezavisnih novina:





Šefica Klinike za anesteziju i reanimaciju sarajevskog Kliničkog centra Amira Durić kazala je da bi sama drugačije liječila porodilju i da je ne bi pustila kući iz bolnice kao što je uradila optužena doktorica Amila Cvijetić-Koldžo.
Durićeva je ovo, kao svjedok Tužilaštva, izjavila jučer u Opštinskom sudu u Sarajevu u nastavku suđenja doktorici Amili Cvijetić-Koldžo, optuženoj da je nesavjesnim liječenjem uzrokovala smrt porodilje Svjetlane Zukić.
Prema optužnici, specijalista anesteziologije Cvijetić-Koldžo je u julu 2007. godine dala Zukićevoj anesteziju u kičmu radi bezbolnog poroda, te je došlo do probijanja ovojnice na kičmi.
Cvijetić-Koldžo je optužena da je u vrijeme dežurstva , Zukićevu primila na kliniku, dajući joj takozvanu krvnu zakrpu, a potom je odmah otpustila kući.
„S obzirom na to da je pacijentici dva puta urađena „krvna zakrpa“, odnosno davanje po 20 i 15 mililitara krvi kako bi se zatvorio otvor na kičmi jer se žalila da ima glavobolje zbog probijanja kičmene ovojnice, ja bih pacijenticu zadržala u bolnici“ kazala je Durićeva, istaknuvši da pacijenticu iz bolnice po pravilu ne otpušta anesteziolog već hirurg.
Kako se navodi u optužnici, uprkos trajanju tegoba i stalnog pogoršavanja zdravstvenog stanja pacijentice doktorica Amila Cvijetić-Koldžo joj je nastavila pružati liječničku pomoć, bez primjenjivanja odgovarajućih dijagnostčkih mjera i konsultacija sa ljekarima drugih specijalnosti.
Zukićeva je podlegla 17. avgusta 2007. godine. Svjedok Durićeva jučer je izjavila da Cvijetić-Kolžo o komplikacijama koje su nastupile nakon poroda Svjetlane Zukić nije obavijestila nadređene.
„Ja nisam o tom slučaju ništa znala dok me iz Tužilaštva nisu obavijestili. Nakon toga sam razgovarala sa šeficom Odjeljenja na kojem radi Amila Cvijetić-Koldžo Lejlom Imširlija i sa doktoricom Amilom Cvijetić-Koldžo“ rekla je Durićeva.

Suđenje doktorici Amili Cvijetić-Koldžo biće nastavljeno 18. februara kada će svjedočiti muž i sestra pokojne Svjetlane Zukić.





Konacno, posle toliko odrzanih rocista, da se cuje i glas kompetentne osobe, neopterecene laznom lojalnoscu prema kolegama iz struke.
Cestitam dr Duric na objektivnom iskazu, koji potvrdjuje ocitu cinjenicu da je "doktorka smrt" Amila Cvijetic Koldzo KRIVA!!!
Nama, koji redovno citamo i pratimo tok sudjenja, sve je jasno. Samo je pitanje PROFESIONALNE ETIKE sudije, kako ce se zavrsiti ovo sudjenje. Nije nam nepoznat "rad" nasih sudova, ali se nadam da ovaj put nece biti toliko drski da ocitu krivicu ne osude. Zlocin je ucinjen - kazna mora biti primerena!
Draga Gordana, skupite snagu i pripremite se za sledece rociste, recite im svima sve u brk, jasno i glasno! Zelim Vam svako dobro.

Pozdrav od Nevenke Garagic iz Tuzle



I meni je srce zalupalo,a kako li je tek Gordani.
Kad vam se učini da ne možete dalje pomislite na doktorku koja vam je otrgla sestru ,i inat ,i snaga će se vratiti.Svakako je potrebno da se pripremite ,u svakom smislu, i "pucate" u centar.
Verujem da nas čekaju dobre vesti i što se sudske odluke tiče.Puno pozdrava kika1942





03.02.2009.

Sutra je ponovo suđenje i ja se svaki put osjećam isto...tužno, nemoćno, izgubljeno...i svaki put proživljavam sve ispočetka...slike se smjenjuju jedna za drugom....sve me to jako, jako uznemiri, pa onda razmišljam kako je moglo biti da se sve to nije dogodilo...I tako u nedogled... Znam samo da mi Ceca i mama fale svaki dan sve više i da još uvijek ne mogu da vjerujem da se to sve dogodilo, da se moj život svodi na razmišljanja o prošlosti, o doktorki smrt, odlaske na groblje, sudove...Ne mogu a da se ne pitam ZAŠTO?





Ni dani nam više nisu saveznici.Svaki opominje na svoj način.Svaki zaboli na svoj način.A čekamo ih sa zebnjom,jer nam kao plima ruše obale, zidane od okamenjenih želja prosutih tek tako.

.... Jedna slika iz mog "BOLA"
Jutrom Te oči traže,
neprilagođene na praznu sobu gledaju dan što se budi, i opet novu bol porađa.
Gledam u Sunce ,što se diže kao nož,da mi nemo dušu raspara.
Osluškujem....ne čujem tvoj zvonki glas.
Ko će mi opet reći da sam mu tako dragocena.
Ja sam samo senka što tvoju senku traži.
Senku, skrivenu u Rajskim Vrtovima...... kika1942

- 21:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/