Moja sestra Ceca

ponedjeljak, 09.02.2015.

WISH YOU WERE HERE...

09.01.2009.



Kao što pjesma kaže VOLJELA BIH DA SI OVDJE... da možeš vidjeti svoju kćerkicu Enu kako raste i kako sve više liči na tebe ( ili je to moja silna želja !). Ovo je ona prije nekoliko dana, samo ...nekako ima tužne oči...Voljela bih da si ovdje da možeš vidjeti svoga sina Denisa koji je sada već drugi razred, dobar je učenik i dobro je dijete. I njemu nedostaješ jako puno, sve tvoje...tvoj osmijeh, tvoj glas, tvoje ruke...TI, TI, TI...


Nekada mi toliko jako nedostaješ da ne mogu disati...Često razmišljam o nekim prošlim sretnim vremenima koji sada izgledaju kao da su bili davno nekada...Zaboravila sam šta to znači; biti sretan...Zaboravila sam se smijati, više ništa mi nije smiješno...zaboravila sam pjevati, više mi se ne pjeva...zaboravila sam plesati, više mi se ne pleše...zaboravila sam živjeti, više mi se ne živi...


Samo bih voljela da si ovdje...





Kad nas napusti draga, bliska osoba, sa sobom zauvek odnese i deo nas samih.

Nikada, nikada vise nece i ne moze biti isto.

BEZ NJIH zivot zaista gubi smisao.

Pozdrav od Nevenke Garagic



danima svraćam na vaš ,i blog gospođe Nevenke Garagić u nadi da ću naići na neku novost.

da ću pročitati,konačno pravda,konačno malo mira za dušu....

Sve je tako sporo,samo nesreće munjevito dolaze i odnose.Nemam ništa mudro za reć,osim držite se i izdržite.

Ostajem u nadi da će život i za nas doneti nešto lepo za šta ćemo se uhvatiti i isplivati na površinu. kika1942


- 21:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/