Moja sestra Ceca

nedjelja, 08.02.2015.

Zar te više nikad zagrliti neću?

09.12.2008.


Zar te više nikad zagrliti neću?

Zar ću vječno ovako ostati da lijem

U samoći suze, i da čemer pijem?

Zar te više nigda zagrliti neću?



Gle, suv jedan listak dršće na drveću,

Ostavljen, pa tužno uzdiše sve jače:

Tako moje srce raščupano plače

Što te nikad više zagrliti neću.

Proljeće će doći i opet će laka

Zavijorit ševa nebu pod oblaka

Pjevajući jasno veselje i sreću.


Sve će novu radost osjetiti tada
Samo moje srce umiraće s jada
Jer te više nigda zagrliti neću


A. Šantić (napisano 1905)





"AKO JE ŽIVOT PATNJA

ZAŠTO NAM GA DAJU?

AKO JE ŽIVOT RADOST

ZAŠTO NAM GA ODUZIMAJU?!"



Draga Gordana, drzite se! Morate biti jaki zbog uspomene na svoju sestru, zbog njene decice, zbog ISTINE I PRAVDE koja MORA na kraju pobediti. Jasno je da ce se pokusati na sve nacine "oprati" ubica u belom, tzv."doktorka smrt", tako radi pravosudje u BiH, verujem da ste i sami svesni toga, ali nemojte dozvoliti da Vas bilo sta ili bilo ko omete! Stalno imajte na umu da je Vasa sestra zauvek napustila svoje voljene zbog sulude oholosti dilatanta koji ima nekakvu diplomu dr! Kod nas je sve izgubilo svoju vrednost. U nasem drustvu nema vise ni etike, ni morala, ni profesionalnosti, sve je trulo! Sve! A tu trulez MI gledamo i MI dozvoljavamo da se siri i dalje. Dozvoljavamo mirenjem sa stanjem za koje mislimo da ne mozemo promeniti, ali mozemo, mozemo, samo ako hocemo. Vecina gradjana cuti, ne brine tudju muku, sve dok ne zakuca na njihova vrata. Krajnje je vreme da se menjamo.

Zelim Vam da sutra budete hrabri i jaki. Mislite na Cecu, ona bi tako zelela. Uz Vas sam svim srcem i jedva cekam videti "doktorku smrt" iza resetaka, a za njom i ostale ubice u belom.

Pozdrav od Nevenke Garagic iz Tuzle



Draga Gordana,

Zao mi je tvoje sestre i citave tvoje porodice jer imam i ja sestru i ne znam kako bih sve to prezivjela da se meni desilo.Evo ti jedan primjer na Tuzlanskoj Klinici o greskama ljekara i zelim da ti kazem da nisi sama.Na zalost,takvih primjera ima mnogo.
Moj tetak zivi u Tuzli i operisan mu je polip na debelom crijevu ali je ZNAM hirurg pogrijesio i operisao ga jos dva puta i to se sve desilo u roku nedjelju dana.Sad se taj dobri covjek bori kao lav za goli zivot ali su ljekari i dalje nemarni,probili mu plucno krilo,kao da mu ociste, gdje je doslo do pucanja kapilara.Kada se poslije kome vratio u zivot,poceo da jede i dise sam bez aparata,oni mu daju pogresnu krvnu grupu i sad je toliko lose da ne znam sta ce biti.Samo jos da dodam da je i sepsu prezivio.On je toliki borac da mu skidam kapu.
Bojim se za njega a i njegova supruga a moja tetka,treba da se operise na istoj klinici i to tumor na maternici ali je ona u kriticnom stanju,pije lijekove za smirenje i nista ne jede zbog brige za svog supruga.
Svi ga mnogo volimo jer znamo da bi taj covjek i zivot dao za bilo koga od nas.
Pisala sam Dr.Kandicu u Sarajevu da vidim da li mi moze pomoci ili mi dati savjet sta da se uradi.Ocekujem njegov odgovor.Vec mi se javio i trazio nalaze.Poslala sam mu i obavijestila ga da su nalazi prepravljani.
Mnogo sam tuzna zbog nepravde koja se desava tako da suosjecam s tobom.
Moramo zajednicki da nadjemo nacin kako da stanemo na kraj ovim monstrumima.Za mog tetka mozda jos nije kasno ali se bojim jer je svakim danom sve slabiji i ne znam koliko ce jos moci izdrzati.
Znam da bi tvoja sestra zeljela da pomognes ti,drugi ljudi i ja da se ovo vise nikome i nigdje u ovoj Bosni ne ponovi.
Svako ko ovo procita i ima neku ideju kako da se organizujemo da sprijecimo unistavanje ljudskih zivota,neka se javi Gordani pa da zajednicki pomognemo jedni drugima,jer,kao sto znate,niko nista u ovoj zemlji ne moze da uradi sam ali ako je u pitanju veca grupa ljudi,onda imamo velike sanse za uspjeh.
Poenta je : niko ne zna i ne moze biti siguran kada ce se ovo desiti nekom od njihove porodice.Preventiva je najbolje rjesenje a ako treba,i zajednicka tuzba ali cutanje i ignorisanje svakako NE.
Veliki pozdrav za sve dobre ljude.

Jelena Misic,Doboj


- 19:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/