Moja sestra Ceca

nedjelja, 08.02.2015.

Doktorica Amila Cvijetić-Koldžo izjavila "NISAM KRIVA"!!!!


10.10.2008.

Jutros je na Općinskom sudu u Sarajevu doktorica Amila Cvijetić-Koldžo izjavila da nije kriva za smrt moje sestre.


Na ovu njenu izjavu nemam baš nikakav komentar, mogu samo reći da sam jako tužna i da me taj susret sa njom jako potresao...


Hvala ljudima koji su mi dali podršku i došli na čitanje optužnice. Hvala Dariu, Ameli, Sandri i Dariji. Hvala i Kantonalnom tužiocu Azizu Jahjefendiću.


I naravno hvala gospođi Nevenki Garagić iz Tuzle koja redovno otvara moj blog, piše komentare, podržava me i u potpunosti razumije.




Ocekivano! I svi (osudjeni) ratni zlocinci su izjavili upravo tako - da NISU KRIVI.

Razumljivo je da nemate komentar na takvo izjasnjene "doktorke smrt", ali SUD je tu da kaze svoje.

Cini mi se da je BH pravosudje (bar sto se Sarajeva tice) konacno u fazi budjenja iz dubokog, spokojnog sna. Nadam se da ce svoj posao odraditi kako treba i sve kriminalce smestiti gde im je mesto.

Pozdrav od Nevenke Garagic iz (uspavane)Tuzle


Ovo je strašno. Nadam se da ce je pravda stici.

Ja sam Emza Fazlic, novinar crne hronike iz Dnevnih novina San. Upravo pisem o danasnjem izjasnjenju o krivnji doktorice i ne mogu da vjerujem kako je ta zena hladnokrvno rekla da nije kriva a sve je protiv nje. Nadam se da se necete ljutiti da ako mogu preuzmem vas stav sa vaseg bloga i kazati da nemate komentara na ovo izjasnjenje jer danas nisam zeljela da vas uznemiravam, primjetila sam da ste potreseni... Zaista se nadam da je istina ono sto kazu, da je pravda spora ali da stize...


Draga Gordana, nemogu ti reći koliko mi je žao, plakao sam dok sam čitao sve ovo, poznajem te dobro, znao sam i pokojnu Cecu, nemam riječi. Nemam komentara, znao sam da se nešto dešava ali nisam znao šta se dešava, molit ću se Bogu da ti da snage da ustraješ i budeš dobro, dječica će biti dobro, ali pitam se samo koliko se nedjela treba desiti da dođe do kazni, da ljudi shvate da pojedince treba odstraniti iz društva. Tako se ova naša država, vlast i sudstvo svi bahato ponašaju da čovjek nevidi pravi put, nevidim ni sam ni rječi utjehe niti mogu išta reći a da da ti to pomogne i da se nepravde spriječe i kazne... Ti ljudi koji tako rade, ta takozvana doktorica da ima imalo srca duše i ljudskog morala išta što čini čovjeka, trebala je sama da se ispriča i zauvijek napusti tu struku i da prizna pogreške i prihvati kaznu.

Pravda će izaći na vidjelo ali koliko će još njih biti uskraćeno za najmilije dok dođe pravda. Ima Boga makar malo i vidi sve (ma kako Ga neki nazivali).

Znaš da imaš našu podršku, znaš da imaš podršku velike većine ljudi ali izgleda da ljudi ne vide način da se bore...

Kako kažeš da puno tih stvari prolazi pored nas ali ih ne primjećujemo dok nam se ne dese. Nadam se da se nikad neće desiti nikome.

Vole te i podržavaju i žele pomoći tvoji Dragica i Ivica




- 00:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/