Moja sestra Ceca

petak, 06.02.2015.

Priča o Denisu Garagiću

Denis Garagic photo 170708slikewk9.jpg

04.08.2008.

Neki dan sam pisala Denisovoj mami i njen komentar objavljujem ovdje. Njen sin je umro prije tri godine isto zbog greške doktora i pogrešne dijagnoze. Pročitajte i ovo i pogledajte Internet stranicu koju je objavila njegova mama Nevenka.

Draga Gordana,

Uzasno je ovo sto sam procitala, uzasna je ova tragedija koja Vam se desila, uzasno je saznanje da nas ubijaju oni koji treba da nas spasavaju i lece, oni koji su dali zakletvu, a ja ih (pojedine naravno) zovem Hipokratovi krivokletnici.

Uzasno je i saznanje da ih u njihovim KRIMINALNIM radnjama kriju i prakticno suucestvuju oni koji bi takva nedela morali procesuirati po sluzbenoj duznosti. Nazalost, kod nas niko ne proverava sta se sve radi na klinikama, zasto pacijenti umiru iz bezazlenih razloga, sve je kod nas u stilu "ruka ruku mije" ili "vrana vrani oci ne kopa".

Draga Gordana, ne mogu Vas utesiti, mogu samo da Vam kazem da Vas potpuno razumem. Iza Vase sestre su ostali njeni mali andjelcici. Cuvajte ih i pricajte o njihovoj mami.

Zao mi je sto imate toliko obzira prema doktorici koja je kriva za smrt Vase sestre. Ja nemam obzira ni prema kome, celom svetu pricam o sramotnim ekipama diletanata tuzlanske Interne klinike i pricacu i dalje dok na postignem ono u sta sam se zaklela, a to je da krivci za smrt moga sina Denisa budu kaznjeni.

Ja znam da cu kad-tad postici svoj cilj, a to je PRAVDA ZA DENISA.



Ne znam da li ste imali priliku procitati o tragediji moga sina o kojoj pisem na tuzlanskom portalu (17 stranica do sada), evo Vam link.



http://bhstring.net/tuzlauslikama/tuzlarije/forum/viewtopic.php?TopicID=416618&page=16



Zelela bih da svi koji imaju slicne price ne cute, treba javno govoriti i prozivati. Nista se nece promeniti budemo li cutali.



Zelim Vama i vasim sestricima dobro zdravlje, srecu u daljem zivotu i snagu da istrajete u borbi za istinu i pravdu.


- 22:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/