I can't live the lie, I am just what you see, I'm not the next of them, I am the first of me

petak, 14.03.2008.

Ode Ches u zaborav...

Ne da mi se više.

No more posts- možda samo komentiranje. Čital bum vas i dalje.

Malo sam razmišljal o tome, i bolje da prestanem pisat nego da bezveze trkeljam o nečemu kaj nema veze s vezom, a samo mi uzalud oduzima vrijeme koje mogu utrošit na neki drugi način.

Više od godinu dana vođenja bloga je po meni sasvim dovoljno dugo vrijeme i sad sam se fakat zasitio bloga.

Hvala svima kaj ste me čitali, kaj ste komentirali moje gluposti, smijali se, naslušali (tu sam malo skeptičan) pjesama koje sam stavljal na blog- upoznal sam nekoliko blogera i blogerica i u stvarnosti su mnogo bolji nego kaj im je sam blog.

It's something unpredictable, but in the end it's right, I hope you had the time of your life.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.