I can't live the lie, I am just what you see, I'm not the next of them, I am the first of me

ponedjeljak, 18.02.2008.

Sve i svašta...

... Ali ništa vrijedno spomena rolleyeszubobelj

Ne da mi se nikaj pametno pisat, tak da ću samo nabacat nešto pjesmica i to je to.

Pozdravi: Dančeku, Elli i mojoj 'date of birth' blizanki Martini koju sam nedavno upoznal (bili jučer 4 sata na kavi- dosta toga imamo sličnoga, al kak je rekel Caspy- 'dva Strijelca ne mogu bit previše različita', stvarno sam se uvjeril u to yes Cura je btw fakat spaljena- simpatična do kraja i možeš s njom pričat o svemu- svaka joj čast na tome thumbupyeswavekiss)

Od ovih 10 pjesama izaberite 3 najbolje po vašem mišljenju, a svoje 3 ću objavit u idućem postu.

Chris Rea - I can hear your heartbeat

Robert Palmer - Addicted to love

Dire Straits - Walk of life- malo zagrijavanje pred dolazak kralja u Dom Sportova 9.6. smijeh

Nickelback - Flat on the floor- tko bi rekao da su Chad i ekipa u stanju složit takvo nešto- prejebena stvar

Edwyn Collins - A girl like you

Frankie goes to Hollywood - The power of love- malo kasnim s pjesmicama za Valentinovo, a ovo je definitivno jedna od njih bez obzira kaj je spot rađen na temelju biblijskih motiva

Guns N' Roses - Civil war- još uvijek fućkam ovaj uvod (u 23:45, op.a.)

Metallica - No leaf clover

Robbie Williams - Angels

Hoobastank - The first of me- pjesma čiji stihovi krase ovaj blog smijehyespjeva

To je dovoljno za sada.

Pozdraff!! mahwavemahwave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.