I can't live the lie, I am just what you see, I'm not the next of them, I am the first of me

srijeda, 24.10.2007.

Hero

Evo i mene.
Nisam mogao odgađat neizbježno, pa se odlučih napisat post.

Prvo, od srca vam svima hvala koji ste bili uz mene (što samo preko komentara, što razgovorima prek MSN-a (thank Bill Gates for inventing Microsoft zubo), što razgovorima uživo). To vam ne bum zaboravio.
Mnogo ste mi pomogli, a i mnogo je lakše nastaviti i krenuti dalje sa životom kad imaš ljude koji su spremni pomoć.

Sprovod je bio u ponedjeljak na Markovom Polju- bilo je ledeno!! Smrznuo sam se jače od sladoleda u škrinji namcornamcornamcormad Ali još je hladniji i oštriji bio vjetar koji je šibao moje srce dok sam gledao ona tužna neutješna lica svoje rodbine. To je stvarno osjećaj koji nikome ne bih htio poželiti.
Sve u svemu- baka mi je bila stvarno krasna osoba, imala je jako težak život, i sad znam da gore uživa u svim blagodatima nebeskog života. Nedostajat će mi, ali znam da će uvijek ostati u mom srcu i u najboljem sjećanju, jer drugačije nije vrijedno. I znam da ću je jednoga dana ponovno vidjeti, gore na nebeskim visinama, na zelenim livadama, svu u bijelom, sa smiješkom na licu.


Ova pjesma je za sve one koji su bili uz mene- you all are heroes!!
Kao i poruka- nikad ne gubite nadu i vjeru u sebe,
negdje u svijetu ima ljudi koji se nalaze u sličnom, ako ne i lošijem stanju od nas,
a nerijetko nemaju nikoga uz njih da im uputi koji smiješak ohrabrenja, uputi koju toplu riječ, umirujući pogled.
Koliko god da ste loše volje, kad vam se čini da nema izlaza, nemojte gubiti nadu. Ima ljudi koji će vidjeti da vas nešto muči, pokušat će pomoći, zajedno ćete se brže izvući iz problema nego kao pojedinci.
Nije sad da se hvalim ili tako nešto, ali srećom, našao sam ljudi koji su gotovo uvijek uz mene, i u dobru i u zlu. Skupa se smijemo, skupa smo u tuzi, i stvarno bolje osobe ne bih mogao naći ni da ih povećalom tražim. Oni koji pročitaju ovaj dio posta prepoznat će se u riječima, i mogu uvijek računati na to da ću uvijek biti uz njih kad zatreba.

I svi koji čitate moj blog- ako imate neki problem, ostavite mi koji komentar, nešto ćemo probat riješit.

A sada, da baš ne duljim previše, ide ova pjesma za vas.
Nemojte se začudit izvođaču- ako ne želite poslušati pjesmu, ostavil bum lyficse pa njih pročitajte-
tko zna, možda vam se svide pa i poslušate pjesmu. zubo





There's a hero if you look inside your heart
You don't have to be afraid of what you are.
There's an answer if you reach into your soul

and the sorrow that you know will melt away

And then a hero comes along
with the strength to carry on
and you cast your fears aside
and you know you can survive.

So, when you feel like hope is gone
look inside you and be strong
and then you'll finally see the truth
that a hero lies in you.


It's a long road when you face the world alone;
No one reaches out a hand for you to hold.

You can find love if you search within your self
and the emptiness you felt will disappear.

And then a hero comes along
with the strength to carry on
and you cast your fears aside
and you know you can survive.

So, when you feel like hope is gone
look inside you and be strong
and then you'll finally see the truth
that a hero lies in you.


Lord knows dreams are hard to follow,
But don't let anyone tear them away.
Hold on, there will be tomorrow,
In time you'll find the way.


And then a hero comes along
with the strength to carry on
and you cast your fears aside
and you know you can survive.

So, when you feel like hope is gone
look inside you and be strong
and then you'll finally see the truth
that a hero lies in you.



That a hero lies in you.
ohhh that a hero lies in.....you.


To je to zasad.

Pišemo se uskoro.
Držite mi se svi do jednoga!!

Pozdraav!! wavemahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.