I can't live the lie, I am just what you see, I'm not the next of them, I am the first of me

subota, 06.10.2007.

Do not tempt the wishmaster!!

Uffff, al ovdje nisam dugo bil rolleyespjeva
Em nisam imal neku pretjeranu volju za pisanje postova, em sam bil zauzet Heroesima zubozubo
Trojkom, da se razumijemo- petica je skroz u kurcu, četvorka je baby verzija koju sam prošao uzduž i poprijeko, a s trojkom se guštam u svakom mogućem slobodnom trenutku zubo

Predobro je igrati Heroese slušajući Nightwish.
Ooooo da, lijepo ste pročitali.
Nightwish.
S Tarjom na čelu.
Imam dojam kao da su oni radili melodije za Heorese, a još k tome se ful uživim u Heorese dok mi na pol metra od uheka trešti prejebena instrumentalka- 'Moondance'. yespjevapjeva


No da.
U zadnje sam vrijeme nešto loše volje, lako me raspizdi svaka sitnica i ne bu dobro za svakoga tko mi stane na žulj. Jedna osoba na poslu je to već iskusila- nije došlo do fizičkog obračuna, nit mi je to bila prevelika namjera, al više sa mnom ne razgovara, što mi u potpunosti odgovara *relaxes*

E sad, u vezi posta.
Obećal sam jednoj predobroj osobi (zna ona tko je winkwavewavekiss) da ću napravit post koji će joj se svidjeti.
I upravo krećem sa temom.
Naslov sam po sebi kaže o čemu je riječ.
Pa, bez nekog posebnog duljenja- krećems pisanjem sretan

Top 10 (check this out) Nightwish:

Ne bum nikaj duljil preveč o pjesmama jer će ispast kobasica od posta, al zato može poslužit kao inspirejšn i edjukejšn nekim osobama wink

Napomena: prilično subjektivan top 10, tako da se fanovi Nightwisha mogu slobodno ukjlučit u rasprave, ali i ostali, samo ako poslušaju pokoju od pjesama (možda čak i sve rolleyeswinksretan


10. The Kinslayer

Jedna predobra pjesma posvećena najvećoj američkoj srednjoškolskoj tragediji- Columbinima (iliti 'The Columbines') gjde su dvojica srednjoškolaca ubila trinaestero učenika i ranili mnogo više, a zatim ubili i sebe (u spomen na tu tragedju svake se godine pali točno 15 svijeća- 4 ružičaste (u spomen na učenice), 9 plavih (učenici) i 2 crne (Eric Harris i Dylan Klebold, organizatori i egzekutori tog masakra))

Pjesma je inače, for those who don't know, s meni najboljeg njihovog albuma- Wishmastera (2000.)

9. Amaranth

Moram priznati da sam u početku bio malo skeptičan prema novoj pjevačici, pitajući se kako će sad to zvučati, ali nakon što sam poslušao 'Amaranth', moram priznati da Anette uopće nema loš glas. Naprotiv- za razliku od Tarje (bez uvrede bilo kome', Anette ima širi glasovni spektar i pokazala se kao dostojnom zamjenom za Tarju (iako njen operni glas NITKO nikada neće moći zamijeniti) i jedva čekam čuti stare pjesme u novom 'ruhu'.


8. Wish I had an angel

Nemam tu niš posebno reć. S albuma 'Once' jedna od boljih, kao i komercijalno jedna od najuspješnijih Nightwish-evih pjesama.


7. Fantasmic pt. 3

Ova pjesma/'završni čin' zapravo traje 8 minuta, ali ovaj završni dio toliko je genijalan da sam jednostavno MORAO stavit samo taj dio. Tuomasovo 'čitanje lekcije' svim budućim klavijaturistima, Jukkine 'male' (zakaj navodnicima? Posslušajte pjesmu i sve bu vam jasno thumbupzubo) majstorije na bubnjevima, Emppuovi (jel se piše sa dva M ili sa dva P??) te Tarjin glas od ove pjesme čine pravu malu opericu
koja ti daje doživljaj neke prebrutalne bitke iz imaginarnog svijeta.
Predobro!!


6. Nemo




Neka spot kaže sve što ima za reć. Ne da mi se pisat- uživajte u spotu pjevapjevazubo


Evo nas u gornjoj polovici zubo


5. She is my sin


Oni koji bolje poznaju Nightwishevu glazbu, skužit će da je u ovih 10 pjesama skoro svaka druga s Wishmastera. A kaj drugo reći nego- jbg, kad su napravili tako jeben album.
She is my sin naslovna je pjesma s Wishmastera,
prilično komercijalna, ali i prva pjesma koju sam ikad čuo od Nightwisha, i zato je tako visoko plasirana.


4. Wishmaster

Sjednite i uživajte!!
Naletio sam na isječke iz Van Helsinga koji predobro pašu pjesmi- samo se zavalite i uživajte.




3. Beauty and the beast


Uvodne klavijature kao da su uzete iz neke strateške igrice (hmm, zakaj mi se nameću Heroesi kao potencijalna opcija lol), da bi predobro uletjele gitara, bas i bubnjevi, vješto preneseni u glavnu frazu gdje svoj dio fenomenalno odrađuju Tarja i Tony iz Sonate Arctice.



Mala napomena- ovaj je spot poslužio kao parodija sa DJ Krmkom (malo pogledajte Tarjine radnje rofl)


2. Over the hills and far away





Što se tiče vokalno-instrumentalnih izvedbi, Over the hills... meni osobno je jedna od najboljih Nightwish-evih pjesama. Odaje dojam događaja nekog junaka iz povijesti interpretiran u moderno doba, popraćen malim 'kurčenjem' svakog člana na pojedinim instrumentima. Osvojila me praktički pri prvom slušanju, i stvorio se još jedan obožavatelj ove pjesme zubozubo

Samo se zavalite u svoje stolice i uživajte zubosretansretan

1. Moondance


Definitivni broj 1. Malo instrumenalno remek-djelo koje odaje dojam kao da pratiš neku povijesnu bitku, ili npr. bitku mitskih bića (vampiri vs. vukodlaci i tako nešto slično) u kojima je moral najmanje bitan, a čast pojedinca i generala ravno je nebeskom svodu.
Ma, da ne duljim- još jedan video
Nadam se da će vam se svidjeti (onima koji nisu čuli ovu pjesmu)




I to je to.

Nadam se da se fanovima Nightwisha svidjela ova mini ljestvica, iako tu nema mnogo dobrih stvari (npr. The Riddler, Wanderlust, Angels Fall First, Tutankhamen etc.), ali, kao što rekoh, ovo je čisto subjektivan Top 10 i bit će mi drago ako se pobune zbog nestavljanja drugih stvari koje nisu ništa manje bolje od ovih navedenih.

Pozdravi svima, posebni idu Lady Grenouille (hope you liked this one winkkisswavemah), Ivy (znam da si luda za njima, tak da.. this one's for you as well sretankisskisswavemah ). i ostalima koji me čitate.


Pozdraaaav!!! wavemahwavemah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.