Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

gg u americi...

30.10.2007., utorak

B.J.

Mentor B. poslao je mail u kojem nas je izvijestio kako je njegova žena imala moždani udar!!?? Prestrašno! A prije dva tjedna joj je poginula sestra u prometnoj (bile su jako bliske). Kad smo bili kod B.-a na roštilju (prije puta u Peking) upoznala sam tu divotu. Prekrasno biće koje me zavoljelo od prvog trenutka (na moju sreću). Dugo smo razgovarale o ovome i onome i nisu joj jasne neke stvari u mom životu (a kao meni jesu), no kako su se u međuvremenu neke druge stvari dogodile, htjela bih to podijeliti s njom. A popričati nisam uspjela s Crnim prije njegovog jučerašnjeg posljednjeg odlaska (jedan meni jako dragi čovjek je umro).
U isto vrijeme, Iračanin Emad je jučer bio na biopsiji; ovaj tjedan očekuje rezultate, a još uvijek nije uspio srediti dolazak svoje obitelji. Btw: neki dan smo gledali dokumentarac o njemu koji su snimili Ameri nakon otmice i pucnjave i ubojstava u Iračkom olimpijskom odboru. Podsjećam da je i Emad bio ranjen (bilo je to prošle godine, samo par dana nakon povratka iz SAD-a, a sljedeći dan mu je žena rodila drugog sina). U kasnijim obračunima i prepucavanjima ubijena je cijela taekwondo reprezentacija ....a razlog: sport ujedinjava ljude, a frakcije u Iraku to ne žele.

B.J. je desno


Žao mi je B-a jer se on i žena beskonačno vole; njihova ljubav osvaja. Još uvijek su zaljubljeni ili su se opet zaljubili. Ne znam. Kad smo se vraćali iz Pekinga B. mi je pričao o njegovoj B.J. - beautiful ju zove. Kakva priča!? Nadam se da će biti dobro...Kako se ovaj post ne bi pretvorio u melodramu, prestajem.
U srijedu je u 'donjem gradu' pravi Halloween party i nekako mi se ne ide. No, do tada se još preko nekoliko puta predomislim.

- 06:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (18)
Kolovoz 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
usa here i come