Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

gg u americi...

29.10.2007., ponedjeljak

Umor

Umorna sam! Tempo mi je malo iznad mojih mogućnosti.
Do sada sam radila....znam da ne vjerujete, ali istina je. I sad bi trebala nešto suvislo napisati u ovom postu. Neće ići!
Telegrafski...u petak je u centru bio organiziran Halloween party. Većina sportaša i osoblja se maskirala, a neki kostimi su bili više nego originalni. Pobijedila je Pipi Duga Čarapa (ženi se nije bilo teško maskirati jer izgleda kao američka Pipi). Naravno tu su i bundeve....izrezbarene na ove i one načine. Iako sam mislila ići van, ostala sam u centru što ne znači da sam imala kvalitetan beauty sleep. Naprotiv! U subotu do Downtowna, pa meksički ručak pa malo shoppinga i navečer kaos na predpartiju Noći vještica. Besplatna cuga do 10 navečer! Sve znate....Nedjelja umorna i prespavana (zato sam radila do sada). Pravi Halloween je u srijedu i nagovaraju me da se maskiram!
Imam osjećaj da neću stići sve napraviti, svašta se događa, previše razmišljam i eto di sam sada. Za petnaest dana sam doma. Mislim da ću uzeti godišnji (ipak nisam bila ove godine), nekih tjedan dana pa onda hladne glave (nadam se) i konjskih živaca doći na posao (joooj).
LN

- 05:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (18)
Kolovoz 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
usa here i come