god was never on your side

04.01.2014., subota

ponekad u moj san sjecanje te dovodi jutrom sam rastrgan, dodir opet zaboli

prošla sam kroz ponore. dosegla najveću tamu. slušala tupe zvukove. dobivala udarce. uvijek sam bila na dnu. više svog vremena sam tamo provodila. zavučena u najmanju pukotinu. sama. daleko od svih. daleko od svega. nakon svega nisam imala snage ustati. poći dalje. u jednom trenutku sam htjela sve. letjeti nebom. ploviti oceanima. imala sam velike snove. oni su se u jednom trenutku srušili. sve je nestalo. sve je tada stalo. tada sam bila na dnu. u tami.

jednog sam se jutra probudila. u hladnoj sobi. u hladnoj bijeloj sobe. vezana. nisu me htjeli pustiti. bila sam u lošem snu. ne u toliko dalekom. u stvarnom. jer moj nekadašnji san je postao stvarnost. riječi su se pretvorila u djela. u ispisane stranice koje su svakim danom bile natopljene suzama. razmazanom tintom. ponekad je stalo vrijeme. uživala sam u tišini. u samoći.

danas kada gledam sve što se je desilo. sastavim svoj život u jedan. dobila sam same poraze. uz pokoji poklon. samo su me htjeli vratit k sebi. u stvaran svijet. jednostavno nisam se nikako uspijevala snaći u njemu. nisam se mogla vratiti u njega samo tako. tako lako.

nekad sam ležala na hladnim poljima. gledala u nebo. promatrala zvijezde. ponekad sam poželjela biti među njima. jedna od njih. htjela sam upaliti još jednu. ali krila su mi bila slomljena. ruke vezane. sve je bilo natopljeno suzama. krvlju. ponekad sam uživala u tome. u toj boli i tuzi. tada sam zaista uspijevala pobjeći od svega. ponajprije od same sebe. tada je sve u meni nestalo. u meni. svaki trag istinske duše. svaki osjećaj. bol je s vremenom nestajala. rane su manje boljele. morala sam se pomiriti s time. suočiti se sa stvarnošću.

htjeli su me uzeti. ti mali grabežljivci. proganjaju me. žele me k sebi.

Oh baby I can't come down, so please come help me out
You got me feeling high and I can't step off the cloud
And I just can't get enough



Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.