god was never on your side

14.09.2013., subota

Mjesečina se plava rasula u tvoju sobu je ljubav udahnula blaga svjetlost je suzu otkrila u oku tvome se nježnost sakrila

šetala sam ovim gradom. danju. noću. više volim ići noću. kad su ulice puste. naiđe koji prolaznik. žurnim hodom. nije pokazao prstom. nije se smijao. nije se rugao. samo je nabacio usput jedan smiješak. dovoljno je to bilo da uljepša noć. dovoljno da mi konobar donese piće. u kasan sat. vidno je bio umoran. čekao je još koju minutu. pošla sam i ja. daleko u noć. u još dublju tamu. tamo negdje na jednoj klupi. kao da je prošla cijela vječnost. u toj noći. kao da je cijeli život preletio pred mojim očima. bez treptaja. svi su tražili nešto. nikad nisam čula hvala. čula sam u blizini podsmjehe. ružne riječi. u mojim mislima se odvijala samo jedna radnja. samo jedan film. zašto baš ja? što je tako ružno u ljudima? imati potrebu rugati se ljudima koji nisu isti kao oni. u cijeloj toj igri vidim sebe. osobu kojoj se svi smiju. nije to još neki osjećaj. ponekad poželim da to nije ni istina. da ja nisam ta osoba. u većini slučajeva poželim nestati. poželim ponekad da nikad nisam susrela te osobe. koje gledam svaki dan. koje se svaki dan ismijavaju. dobace ružnu riječ. rade grimase pokušavajući me oponašati. svakim me danom sve više boli. svakim se danom sve više skuplja u meni. svakim se danom nekako suzdržim. teško. ponekad se toliko suza nakupi. ali niti jednu ne ispustim. pokušavam biti jaka. teško je. ne, ne želim ništa poduzeti. ne bi podjela tako nisi pad. toliko nisko pasti. ponekad imam osjećaj da ću se slomit. kao staklo u tisuće komada. svakim danom sjedim u toj klupi. gledam te osobe. gledam kako stalno imaju neku žrtvu. svakim danom nekog teroriziraju. bez razloga. jer nismo isti kao oni. misli mi često odlutaju u daleke zemlje. u snove. tamo nema nikoga od njih. samo ja i moj svijet. zato volim noći. tu duboku tamu. gdje slučajni prolaznik ne upire prstom i ne smije se. gdje svake noći konobar zna što hoću. ima neko suosjećanje sa mnom. pokušava barem netko vratit osmjeh na moje tužno lice.



Preduge noći mi ne prolaze
brojim jutra bez tebe
previše vremena
a ne znam kuda s' njim
kako da ga potrošim

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.