Slomljeno srce

srijeda, 22.09.2004.

Sad sam u potrazi za stanom u osijeku..., najviše me jebe ako unajmim stan ne mogu ga baš bitno mjenjati...a meni je jako jako bitno kakav je prostor u kojem živom. Najprije bi ga okrečila u mom stilu...ubacila slike..u crno-bjelom kombinaciji meni dragih osoba...donjela ogroman krevet... stavila neke lijepe zavjese...ubila ono dosadno bjelilo koje prevladava u svim kupaonicama...Samo se bojim da ću se morati prilagoditi.
E sad...najvjerojatnije će to biti neka garsonijera...pošto ću sama bit...a mene plaši pomisao da ću morati živjeti u jednoj sobi 4 godine-u najboljem slučaju.
Sinoć sam bila jako tužna...jedna jako bliska osoba mi je priznala da uzima kokain...uplašila sam se. Jako. Neznam kako da se postavim...tako se bojim da to ne ode negdje odakle nema povratka ili teško.

- 02:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>