Slomljeno srce

nedjelja, 19.09.2004.

Daj dosta je više!

Došle su mi sinoć tri njegove poruke, nakon poziva na koje se nisam htijela javiti. Glase nekako ovako: 'Sjedio sam sasvim sam u parku, gledao fontanu i plakao. neznam. to mi se nikad nije desilo.shvatio sam da sam najusamljeniji lik na svijetu.o kako je jasno da je s nama gotovo.žao mi je svega. stvarno je.Ko zna hoćemo se ikada više vidjeti? cijeli ovaj život je sjeban.mrzim sve.tvoj broj mobitela neću nikada zaboraviti, (moje ime) ni tebe neću nikada. nikada.ne želim da mi se javljaš i odgovaraš na ove poruke.zbogom (moje ime). sretno u zagrebu! (ja mu nisam rekla da idem u osijek.) nedostajat ćeš mi. kao što si i do sada. uvijek i zauvijek. nekad tvoj...(njegovo ime). pusa.'
Ja ne mogu više razmišljati tako da nemam pojma šta je htio reći ni čemu ova poruka.
Ako je netko pametniji...pliz help!

kasnije...
opet on piše...kaže da će se ubiti...mrzim kad netko to kaže...stavlja me bez razloga na brige ,a u biti znam da ne misli ozbiljno.

- 00:31 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>