Slomljeno srce

srijeda, 15.09.2004.

Skužila sam da život prolazi pokraj mene. Baš sam danas mami rekla kako mi je želja naći svoj mali svijet u gradu u kojem ću biti. Ono, fax, dosadne svakodnevne rutine, skupina ljudi meni dragih...
Željela bih naći sebe, izgraditi sebe ako već nisam, a nisam. Osjetim da mi nešto nedostaje, imam neku ne popunjenu rupu. Pričala sam dugo malo prije sa sestrom, ona mi jako nedostaje, baš jako i samo zbog nje bi otišla u Zagreb. Ne bi željela da se dogodi da nas život odvoji i da nam odnos zahladi...mislim da je sestra ne zamjenjiva.
Nastojim ne razmišljati o Njemu i ne želim očekivati ništa od njega kad odem u osijek...ne trebam još razočaranja. Moram ga prvo opet vidjeti da vidim jel uopće ima žari kao prije...prvenstveno s moje strane. Nisam ga dugo vidjela. Idem u krevet...pusa!

- 00:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>