Slomljeno srce

četvrtak, 02.09.2004.

Bila je jučer jedna stara prijateljica kod mene, znamo se još od petog osnovne. Ona je posvađana sa mojom najboljom prijateljicom..pa je malo glupava situacija.
Inače, moja best friend ima već dosta dugo dečka...koji ju obožava...
Ona ga je prevarila više puta, neznam jel on to zna...mislim da ne, govori o njemu loše kad su posvađani, kako joj se sviđa neki tip kod kojeg nema šanse, ali da ima ostavila bi dečka. I tako to...ma neznam šta da mislim. Prijateljica mi je i volim ju, i valjda moram prihvatiti da ima različitih ljudi i prihvatiti ju takvu kakva je, što već jesam. Samo nekad se malo čudno osjećam jer sam ja totalna suprotnost od nje, ne mogu si zamisliti vezu uz varanje, ni moje ni od druge strane, takvu vezu treba prekinuti. Obićno prebacim temu kad je riječ o tome, jer nam se mišljenja ne poklapaju.
...inače zvala sam fakultet u os i trebam samo napisati molbu da me prebace, pošto sam već upisana u zg, izgleda da ozbiljno razmišljam o tome, imam još par dana da odlučim... srce neda razumu da diše. Ne valja to.

- 19:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>