Citroen - Najbolji auto na svijetu (2)

subota , 16.07.2011.

Nakon izvrsnih iskustava s srebrnim C3, odlučili smo se na kupnju istog takvog. Bijelog! Za siću od 120000 kn dobili smo 15" alu felge, koje nisam htio jer svaka nova će me koštati 4500 kn i kožna sjedala, crna, koja nisam htio. Ali zato nismo dobili radio, niti CD, niti mp3, ni zvučnike. Auto je došao prije gotovo mjesec dana i zaista se pokazao kao vrlo robustan i ekonomičan. Još nije bila potrebna ni generalka, dapače, već sam prešao preko 2000 km a nije bio potreban niti najmanji servis. Šalu nastranu, generalka je planirana, po knjižici vozila na 45000 km!!!! A izmjena remena na 30000 km!!!! Zvuči malo nevjerojatno, ali navodno je kod svih domaćih auta tako. Kažu da kvaliteta goriva pridonosi znatno tom fenomenu (inače u domaćem benzinu ima do 20% alkohola). Auto vozim skoro cijelo vrijeme u idealnom režimu. 60 km autoceste svaki dan, većinom oko 90 km/h u petoj naravno, a ostalih par kilometara dnevno po gradu nije baš u idealnom režimu, obično ih provezem u prvoj ili na kuplungu. U HR nikada nisam imao kasko. Ovdje se baš ne bih osjećao ugodno bez kaska. Cijena? Prava sitnica, mrvu više od 5000 kn. Uglavnom, do sada je potrošnja bila izvrsnih 5.6 l/100km. Imam sreće jer sam skoro cijelo vrijeme na autocesti, pa amortizeri nemaju previše posla. U gradu je priča malo drugačija i tu auto poskakuje tek tako. Malo mi je sve premekano, servo, amortizeri... i auto je malo prenizak za gradske ceste. Uopće ne znam kako netko ovdje može voziti nešto tipa Lamborgini ili Ferrari, a ima i par takvih pacijenata, kad na križanjima C3 mora usporiti gotovo do nule da ne bi zapeo podvozjem po asfaltu. Još jedna mana je alarm koji je ugrađen u dučanu, koji reagira na pokret, i koji se baš i ne deaktivira uvijek kad bi trebao, pa onda budim susjede oko 6.30 kad krećem na posao. No dosta o autu.
Start
Ponedjeljkom i srijedom imam ubrzani tečaj jezika. Budući da je škola na istom brdu gdje smo i mi a da su gotovo sve ulice jednosmjerne relativno treba puno vremena da se autom dođe do tamo. Tu nastupa Nu Vinci. Vožnja po Campinasu navečer po gužvi je prava avantura svaki put. A tome i doprinosi moje trenutno neimanje bilo kakve svjetlostne signalizacije. A možda i bolje. Kad bih bio osvjetljen mogli bi me lakše naciljati. Sa čežnjom sam odgledao sve filmiće akcije koju je organizirao Sindikat Biciklista u ZG. Svaka čast svima koji su sudjelovali. Bi i ja da sam tamo. Tako nešto se ovdje neće dogoditi nikada. Do onda, dobro je znati da imam potpuno zdravstveno osiguranje a ni životno nije na odmet.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.