Sokovi 100%

nedjelja , 12.06.2011.

Prošli tjedan je bio ispunjen raznim sitnicama. Napravio par sistematskih za posao, shvatio da imam upalu pluća, ispregovarao kupnju novog auta i to loše, otvorio račun u lokalnoj banci i par ostalih sitnica koje čovjeku trebaju kada se negdje doseli. Najviše mi se svidjelo ići i kupovati voći i pretvarati ga u 100%-tne sokove. Ovaj tjedan na repertoaru je bilo svega, naranči, lubenica, ananasa, carambole, maracuje i još nekog voća kojem nisam još stigao zapamtiti ime. Dora i Nina najviše vole moje sokove od naranče, a meni je najdraži trenutno sok od ananasa sa mentom. Pio sam ga dva puta vani, jednom u Sao Paulu i jednom u Campinasu u jednom baru i ovaj u Campinasu je bio stvarno izvrstan. Obično dodajem minimalno vode i nimalo šećera u sokove iako se Mare buni na to i kaže da moram zasladiti. Za maracuju to i stoji. Taj sok se ne da piti bez šećera ali ananas koji kupujemo ovdje je toliko sladak da se stvarno ne treba dodatno zaslađivati a i fora im je da ga prodaju već očišćenog :) Na početku sam sokove radio u starom multipraktiku pa bi ih onda morao filtrirati ručno. Na kraju smo odlučili kupiti novi multipraktik koji u sebi već ima filter koji je puno efikasniji nego kada se sok filtrira ručno. Sada su sokovi još slađi :) Trenutno je ovdje zima pa je količina voća mrvu ogranična, ali samo mrvu. Danas sam skoro kupio nektarine za 80 kn/kg dok očišćeni ananas košta 12 kn/kg ali kad sam vidio cijenu sam lagano nektarine vratio na mjesto. Zadržati ću se za sada na "standardnom" voću, a nektarine ćemo jesti kada bude sezona.
Narance
Lubenice
Lubenica
Maracuja
Maracuja
Maracuja
Novi stroj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.