Evolucija na djelu

07.04.2007., subota

Sranjola grande

Čudan je moj život. Nisam doživio katastrofe i bruke zbog kojih me sram na ulicu izaći. Poprlično me život mazi kaj se tiče toga ali ljudi, kada treba popušiti u velikom stilu i napraviti veliki promašaj - taj sam!!!
Što reći na neobičan splet okolnosti, sila u univerzumu i sličnih pizdarija koje utječu na naš život? Ništa nisam mogao, borba je bila uzaludna protiv viših sila i tako sam večeras popušio svjetski.
Štorija ide ovako.
Znači, prije neka 2 tjedna bio ja u KSET-u. Dobra mjuza, dobar provod i ledeno hladna kiša s vjetrom. I tako ja nakanio ići u KEST i ovaj petak. Da se nebih opet krpao Martini i njenom društvu odlučio sam pokrenuti svoje sljedbenike. Nazovem Turkija i pitam oće ići u KSET. Prvo je srao da mu ne paše kaj radi do 1 ali kad sam u priču uključio Miju onda je pristao. Nazove ja i Šimca - kenj kenj kenj, ne idem imam kolokvij – to je bila njegova reakcija. Pitam sestru – možda je bio njen odgovor. Pitam Iris – joj, ja sam ti u novskoj u petak.
Super, četiri osobe koje neznaju kud bi sa sobom. U međuvremenu se Martina naljutila na mene (barem mislim tako jer me ignorira) tako da je i krpanje njezinom društvu postalo upitno. Na kraju je Mia uskočila s pozivom da odem s njima u Medvedgrad na pivu. Pristao sam, društvo joj je fakat opako. I tako sam se ja polako nabrijavao i nadao dobro provodu.
Došao je i famozi petak. Zovem Turkija – bolestan. Sisterki se ne ide a Iris je smislila neki izgovor da bi izbjegla odgovore na pitanje – zašto u pičku materinu ne želiš samnom van, pa KSET je “normalno” mjesto za razliku od Močvare.
Mijin plan je propao, frendice otkazale a ja sam, hvala bogu, propustio priliku upoznati Vampu. Martina i dalje jedva da odgovora na poruke (čak je na jednu odgovorila).
S debelom dozom nade i izrekom “tko ne riskira ne profitira” krenuo sam večeras u KSET, sam, bez ikoga. Nadao sam se da će Martina biti dovoljna milostiva da se njima prikrpam.
Došao sam tako ispred KSETA u 10, kupio kartu i nazvao Martinu koja se nije javila. Odlično, znači ništa od nje. Sam (namjerno naglašavam to) ušao sam u KSET i ugledao 15 ljudi u njemu. Ostavio sam jaknu na garderobi i s čašom pepsija popeo se gore na terasu/kat/balkon i gledao dolje prazan podij koji se polagano punio. DJ je srao s nekim glupim pjesmama i još više ubijao rijetku i mlitavu ekipu. Nakon sat vremena primjetio sam Martinu ali iz principa joj se nisam javio. Spustio sam se dole i počeo plesati sam. DJ se malo opametio pa je pustio par stvari od Prodigy-ja, Kosheen-a i tako sam se zaplesao. Taman kad sam počeo loviti ritam, fajrunt. KSET se zatvara u 12. Čuvar mi je naredio da odem van. Ovo me fakat deprimiralo. Jebeni KSET i jebena ponoć. Močvara je carica spram ovog, tamo je u 12 najžešće a do 3 se ne izlazi van. Kurac i “normalna” mjesta.
Otišao sam na bus, vozio se pola ćuke do VG. Kad sam izašao na kolodvoru krenuo sam pješke doma. Sezona na fukodromu (cesta uz jezero) je bila otvorena i tri auta sam primjetio. Bilo me strah da me ne izmlate pod optužbom da sam voajer. Nakon 45 min hoda stigao sam doma i sad pišem ovo sranje. Fakat se osjećam ko zadnje govno nakon večeras. Još se i prognoza za nedjelju pokvarila. Pičku materinu i život.

- 02:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blog je evoluirao

Linkovi