život je kratak

12.09.2006., utorak

"BOLEST"

layout for myspace
Narode moj, ovih dana moju kuću su posjetili "LIJEČNICI". Razbolio mi se moj dragi " član obitelji". Ovih dana što se nismo čuli bio je na liječenju. blog layouts

No sad je sve u redu i evo nas ponovo smo tu.

SVATOVI

Danas vas neću gnjaviti nekim ozbiljnim temama;-- moram vam se pohvaliti da sam u subotu "jela velikom žlicom" -što znači da sam bila u svatovima
Bilo je predivno- mlada je bila iz Đakova pa je vjenčanje bilo u Katedrali.
Mislim da to neće nikad zaboraviti.Potom smo išli u Višnjevac u jednu prekrasnu- veliku salu-bilo nas je oko 300

Mladenci-prekrasni, glazba na visini-
-hrane toliko da nisi znao što ćeš da jedeš.

Torta na tri kata( svadbena) plus ostale torte i sitni kolači. LUDNICA: Znate i sami što me sada čeka-- DIJETA........!
Vjenčani buket i podvezica su bačeni i mladi kreću u svoj bračni život, a oni što su uhvatili podvezicu i buket neka se spremaju- možda ćemo i kod njih u svatove. Eto , do danas mi je trebalo da dođem sebi i da nastavim normalnim tempom.
Žao mi je što niste bili sa mnom zato sam vam i ispričala ovo u kratkim crtama da si možete doćarati kako mi je bilo. Pozdrav svima i LAKU NOĆ.

<< Arhiva >>