život je kratak

16.02.2006., četvrtak

LAKU NOĆ

myspace

Stuff for your blog!


Evo jedna velika pusa svima za laku noć. Jako sam imala posla ovih dana, stigla sam samo pročitati par vaših postova, i nešto malo komentirati ali nije bilo šanse da nešto veče napišem. Stavila sam par sličica da vidite "dječicu" koja me sada uveseljavaju otkako moji dečki žive svoje živote. Dok ne dođu unučići ( ako dođu!?) oni će mi biti glavne "bebe" u kući. Laku noć.

12.02.2006., nedjelja

NEDJELJNI RUČAK

myspace

Stuff for your blog!


Nedjeljni ručak je za mene uvijek bio praznik. Dugo godina, dok su djeca bila mala, radila sam u smjenama, pa nisam bila slobodna nedjeljom. Kasnije kad mi je to postao obavezno slobodni dan , taj dan je postao praznik. Tada smo se svi sastali za ručkom ( muž , 2 sina i ja) i uvijek je taj ručak prolazio u razgovoru, nekad i u prepiranju, tj iznošenju različitih mišljenja, i to je za mene bio praznik za uši. Jedno vrijeme nam je dolazila djevojka -od mlađeg( nažalost više nisu skupa) i bila je oduševljena kako mi o svemu zajednički razgovaramo. Bila sam jako ponosna na nas zato što smo joj se svidjeli. Sada je mlađi sin u ZGB -tamo živi i dođe ponekad kad ima više slobodnog ,ali stariji je tu svake nedjelje i mogu vam reći da ni ne ručam - dovoljno mi je da njega gledam i da pričamo o svemu što mu se dogodilo za tjedan dana. To su za roditelje radosti koje život znače jer normalno je da djeca odu svojim putem- nama roditeljima ostaju nedjelje i sjećanja.

11.02.2006., subota

UŽAS!!!

myspace

Stuff for your blog!


Neznam da li ste čitali danas Jutarnji .Ja jesam i nažalost pročitala sam jedan članak na 6 stranici zbog kojeg razmišljam da više nikad ne otvorim novine. Jer jednostavno neznaš gdje će te ubosti u oči i šokirati nešto tako grozno.

Otac je duže vrijeme silovao svoje kćeri- 3 mala anđela- od 3,5 i 7 godina. Da stvar bude još gora( ako može nešto biti još gore), majka te djece je izgleda njegova kćerka, tako da je rođenoj kćeri napravio troje dječice kojima je ujedno i djed.

Pa to ljudi moji nema ni u najodvratnijim filmovima a nažalost se dešava u našoj zamlji.
Tim ljudima ja ne bi dozvolila da žive slobodno( on je 55 a ona 30 god). Ako nisu normalni trebali bi biti u zdr. ustanovama za takve bolesnike a ako su " zdravi" onda ih treba u zatvor i to kao u Americi na 200 godina da nikad ne mogu izaći van!

08.02.2006., srijeda

ONA I ON

POSVAĐALI STE SE S VOLJENIM; VAŠ SVIJET SE RUŠI IMISLITE DA JE SVEMU DOŠAO KRAJ? NE PANIČARITE! SVAĐA PONEKAD JAČA LJUBAV.

Danas mi je došla moja mlada susjeda i rekla da se posvađala sa mužem Kao i sve svađe kod mladih ljudi ,koji se vole, nije mi uopče mogla reći razlog svađe. Malo je plakala a onda se naljutila: NE VOLIM GA VIŠE; NEĆU PRIČATI SNJIM DOK MI SE NE IZVINi ON MENE NE VOLI !!! i opet je počela plakati. Naravno nisam želila biti nikakav sudija- niti biti na njenoj strani. Malo sam joj pričala , tješila je ,govorila o životu ...... Smirila se i otišla kući.
nije prošlo puno vremena evo ti mužića, i opet ista stvar: ONA JE KRIVA; ONA MORA DA SE IZVINI....
Nakon sat vremena pozvala sam ih na kavu. Pošto su to pristojni mladi ljudi a mi smo stariji iz poštivanja prema meni i mužu nisu nas odbili već su došli obadvoje. Muž i ja smo ih stalno nešto zapitkivali što su morali obadvoje odgovarati tako da su polako počeli razgovarati i jedno s drugim. Kući su otišli kao da se nikad nisu posvađali.
N akon 15 min zove susjeda: ON JE DIVAN ; ON ME VOLI ; IZVINILI SMO SE U ISTI MAH I ON I JA: Samo sam rekla: DIVNO!

Sve su to normalne reakcije u ljubavnoj svađi. Važno je znati oprostiti i prpoznati kad treba učiniti prvi korak.Jer, ja vjerujem, ako je prava ljubavu pitanju , pomirenje će još više zbližiti pa i ojačati vezu.

05.02.2006., nedjelja

MAMA!!!

myspace

Stuff for your blog!


Danas sam bila kod mame na rođendanu. Moja mama je navršila 77 godina. Htjela sam samo reći kako je divno kad imaš 55 god kao ja a osjećaš se kao malo dijete kad ti mama kaže "dušo".Neka sve mame ovog svijeta žive dugo, dugo, dugo....da se mi "djeca" uvijek možemo osjećati kao djeca.

04.02.2006., subota

"sreća"

myspace

Stuff for your blog!


Gledam danas "BINGO". Igrala sam i ja ali naravno nisam ništa dobila. te igre na sreću mi baš i ne idu. Jednom sam pogodila 6 na LOTU. Obradovala sam se kao malo dijete. Mislila sam to će biti neka lova pa ću razveseliti djecu. Kad ono 1000 kuna.
Znam da možda zvuči nezahvalno- poklonjenom se ne gleda u zube- netko dobije mirovinu ili plaću manju od toga ali eto 6 u LOTU se ne dobije tako čestopa sam mislila da će biti više.poslije toga nisam više nikad ništa dobila.
Danas je u gledalištu bila žena koja je prošli put dobila 10000 k , a danas je njen muž dobio 2000 k. Da li su oni srečkovići, ili je to neki zakon vjerojatnosti- kad je dobila žena - dobit će i muž? ( nešto poput onog : kruh uvijek pada na namazanu stranu - ili drugo...)
Da li postoji takva vrsta sreće?Ima ljudi koji stalno dobivaju na igrama na sreću. Možda se treba roditi pod sretnom zvijezdom , ili biti neki posebni zodijaćki znak ili ti je to zapisano kod rođenja?!
TKO ZNA?

03.02.2006., petak

OVISNICA

Što misliteda li se može postati ovisnik o kopjuteru? Mislim da može!
Ja sam do prije 5 god bila potpuno "nepismena". Da bude još bolje sin mi je programer a ja nisam znala ništa.Kupila sam knigu, uhvatila sina da mi pokaže najosnovnije i krenula u "boj". Još uvijek učim( što se vidi i iz mog bloga koji je još daleko od uređenog i lijepog) No naučila sam "surfati" i nikad mi nije dosta. Zbog posla mogu sjesti za komp samo navečer pa to onda obično traje do u noć.
S razlogom mi se muž već ljuti jer misli da se ne naspavam dovoljno da bi ujutro išla raditi.ALI JA MORAM!!!- Svaki dan bar malo.
Zar to nije kao droga? Ps: sada mi je malo mir na poslu pa sam iskoristila da ovo napišem dopodne.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>