život je kratak

27.09.2005., utorak

TUGA

Strašno sam tužna. Moju ljubimicu LOLU je pogazio auto. Izletila je na cestu a jedan divljak sa 100 na sat samo ju je pokosio. Znam da će neko reći: ali to je pas ,nije čovijek ali i to je biće koje se jako zavoli i jako se teško preboli. Zaista sam strašno tužna .

19.09.2005., ponedjeljak

NICHOLAS EVANS

" ČOVJEK KOJI JE SKAKAO U SREDIŠTE POŽARA " Ako prvi umrem ja, nek Ti tuga nebo dugo ne prekriva. Tugujući budi hrabra, a ipak skromna. Nastala je promjena, ali nisi napuštena. JER KAO ŠTO JE SMRT DIO ŽIVOTA; I MRTVI ŽIVE ZAUVIJEK U ŽIVIMA!. Zar nije divno?

10.09.2005., subota

GODINE!

Čitam sve što napišete i zaista mi je sve zanimljivo ali zaista ste svi mladi i zanimaju Vas sasma druge stvari od onih koji u ovim trenutcima mene zanimaju a i muče.Konkretno danas sam cijelo dopodne kupovala papriku za zimnicu ,a cijelo popodne sam ju pripremala. Sada sam umorna kao pas i najljepše što mi se može dogoditi to je da čitam što ste napisali i da uživam u tome kako uredite svoje blogove jer ja još uvijek neznam kako da dodam nešto na svoj blog. Nisam baš tako blesava ali ipak mi9 je teško početi nešto uređivati oko bloga. ČUJEMO SE!

08.09.2005., četvrtak

Malta

Krasno društvo (mislim navijačko) . Svaka čast ,pokazali su naši momci kako su "jaki", trebalo je pokidati sve te stolice. Sigurno su im bile pretvrde za njihove ,cjenjene huliganske guzice. Trebali su ih ipak malo zadržati u zatvoru. Tamo bi sigurno dobili "fotelje". I tako lijepo su navijači pokazali kako su hrvatski muškarci prave face, a da nepričamo kakvi su junaci, svi su sakrili lica svojim majicama. Dok su se oni tukli ,naši veliki nogometaši su se pravili kao da nisu "luk ni jeli ni mrisali" Oni su tako dobro igrali da to što imse desilo sigurno nije njihova krivnja već je eto širok gol pa je lopta morala uletiti. BIĆE BOLJE kaže naš CICO.Do Njemačke se može i turistički tko kaže da to baš mora biti nogometnom loptom.

07.09.2005., srijeda

Pogodi tko sam1

Nemoj da se plašiš, ti si odrasla osoba. Samo skini hlače i lezi na krevet, a ja ću lagano ući u tebe i ostati unutra dok se ne ispraznim! TVOJA INJEKCIJA.

03.09.2005., subota

VINO!!!

Danas me malo prevarilo. Popila sam za ručak čašicu, pa čašicu......vina i odjedanput sam osjetila da sam u nekom drugom svijetu. Sada sam dobro ali sam morala "ubiti oko popodne. Mislim da više neću gledati taj drugi svijet. Puno je ljepše kad si u ovom svijetu.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>