....nobody wants to be lonely....

29.06.2007., petak

Eo malo zanimljivijeg posta... je je... moš mislit... XD


....10 nAčInA KaKo Da gA OdBiJeŠ...
1. Ja sam ustvari dečko,
jesam ti zaboravio reći?
2. Moram se zaustaviti u
ljekarni i kupiti ljepilo za
umjetne zube.
3. Ne želim se s dečkom ni
poljubiti prije braka.
4. Čula sam trač da odijevaš
maminu odjeću, ali ne brini
rekla sam samo nekolicini ljudi.
5. Tvoj najbolji prijatelj se
ljubi puno bolje od tebe.
6. Već sam izabrala vjenčanicu za
naše vjenčanje, genijalna je.
7. Valjda si shvatio da izlazim
s tobom samo iz sažaljenja.
8. Imam zaraznu bolest od koje
lice pozeleni i uši otpadnu.
9. Tvoj mi se tata sviđa više od tebe.
10. Ne mogu dočekati da te upoznam
s obitelji na bakinom rođendanu
sljedećeg tjedna.




Image Hosted by ImageShack.us



...10 šKoLsKiH zApOvJeDi...
1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.Ako je profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.



Image Hosted by ImageShack.us


I evo, ne bi ja bila ja da ne napišem nešta ovak općenito... opis dana i to... malo o svom životu... al jebi ga...
Pa krenimo...
Danas sam opet plakala... Imali smo program u školi za podjelu svjedođbi i to.....
Sva sreća, sve je dobro prošlo... Osim... Normalno, ja se obrukam ko i uvijek....
Naime, svi su se skupili (profesori, ravnateljica, čistaćice, učenici..) i kad je program počeo i trebalo se već ić na sljedeću "točku" i ono tišina u školi, ja kihnem ko manijak... I normalno, svi u smijeh....
Al dobro....
I da, na kraju programa dobili mi jest i pit, čak smo i narodnjake puštali... Al kad smo pustili pjesmu "kad se prijatelji rastanu" svi smo počeli plakat... Čak i Ivona, koja rijetko plače.... Ne znam jel bi te svoje suze mogla nazvat radosnicama ili.... tužnim suzama....

Image Hosted by ImageShack.us

al eto...
Sad počinje novo, zrelije razdoblje naših života.... Tek ćemo sad naučit živjet....
Al najviše mi je drago što smo našoj raski uspjeli kupit prekrasan poklon (buket, narukvicu, prsten i pohvalnica za najbolju profesoricu) koji joj se fakat svidio.... Ili je pak ona odlično odglumila da joj se sviđa... Al ne vjerujem, nije ona takva....
A šta ćemo sad... Falit će mi svi oni... Al život ide dalje, pa Bože moj... nije smak svijeta...
Al sve njih ću čuvat u lijepom sjećanju i bit će mi osnovna škola jedna prekrasna uspomena.....


Image Hosted by ImageShack.us

I evo jedna pjesma koju ovim putem posvećujem svojim frendicama Tatjani, Dini, Ivoni... Ma zapravo, svim mojim frendicama....


Severina- PRIJATELJICE

Azurno nebo, čekamo zoru,
Pet, sest mladih golubica,
Nasmijesena su im lica i poslije mnogo godina
U mome srcu draga sličica, zajedno smo
Momke gledale, zajedno po rivi setale,
Pravile se da smo vazne, da smo pametne
I snazne, sanjale smo zemlje daleke.


Hej ljepotice moje prijateljice,
Gdje su nasi snovi ostali,
Hej sve smo mi kao ptice selice,
Svaka svome jugu odleti,
Djevojčice zene postale,
Neke su se već i udale..

komentiraj(5)|| na papir|| #|| ^

27.06.2007., srijeda

U dilemi sam... zapravo, ne znam ni na čemu sam, ni u čemu sam...

Samo da vam na početku kažem: ako poželite ostavit curu/dečka, a ni sami ne znate razlog zašto, promislite još jednom prije nego to napravite....
Kažem vam to iz vlastitog iskustva....
Rekla sam vam nedavno da sam ostavila dečka... Nekoliko dana mi je bilo super bez njega, al onda sam tek shvatila koliko mi fali... Al jebi ga, sad je gotovo...
Ne vjerujem da bi mi OPET dao šansu nakon šta sam ga ostavila....
Zato vam kažem, dobro razmislite...
Ali, nije to jedini problem...
Problem je to šta se meni sviđa još jedan dečko... Mislim, nije da se zanimam za njega, al ono, sviđa mi se...
Al ni s jednim ne želim bit u vezi... Htjela bi da budemo zajedno ono, na jednu subotu... I to je to...

Evo sad sam došla iz vana....
Ja sam pišala skoro od smijeha... Bili smo u vrtiću Taya, Dina, Ivona, Amadea, Ervin i Tusky...
I dok smo se mi ostali zajebavali Dina i Ivona su negdje nestale... A svud oko nas je bio mrak....
Odjednom se nešt počelo kretat između drveća.... I onda su izvirile njih dve pogrbljene i sa klipama u rukama... Mater ti jebem, ja bi se usrala da ih ne poznam....
I onda su nas napale i primile mene u svoju neku bandu... I tako...
Bilo nam je zakon....
Sad smo svaki dan na nekim šugavim probama u školi, kao za neki program za po
djelu svjedođbi...
Ja i Dina pjevamo neku pjesmu, a onda Ja, DIna, Taya i Ivona zajedno pjevamo...
Bit će kuul... Moš mislit e....
Čaos ljudi...

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

21.06.2007., četvrtak

Zadnji dan... neeeeee.... nema nas više....

Evo, gotovo je....
Proslavili smo i taj zadnji dan.. I to dooobro...
Bez suza... jeeeeej....
Pa ovako, da vam opišem taj dan....
U 11 smo došli u školu... Tam nam je raska neš pričala čak desetak minuta....
Nakon toga se mi zaputili na kupu....
Tam su se svi otišli odma već malo pod gasom kupat...
Ja se nisam planirala kupat pa nisam ni nosila kupaći...
Al ja nisam mogla sam sjedit i pit, nego sam se otišla fino kupat u grudnjaku (koji mi je poslužio ko gornji dio badića) i trapkama... E da, i starkama... lol....
Nakon šta smo se iskupali, svi smo se posjedali po livadi i zajebavali se...
Taya, Ivona, Dina i ja smo održavale atmosferu svojim pjevanjem i valjanjem po travi... hehe....
Ja sam nakon tog malo više popila i događaji poput puta na Zibel i to mi je u magli pa vam neću pričat... Al evo, ovog dalje se sjećam... Kad smo došli na Zibel (kupalište) opet smo se išli kupat....
Bilo je rulje, a kak i ne bi bilo, sve škole srednje su bile... U biti...
Onda je mene pokupio stari koji je bio u blizini i odvezao me doma da obučem badić i vratio me nazad... Kak je moj stari kul e... hehe...
I tako.....
Bilo nam je kul... A komada teeek... mmmmmmmmmmm.....

komentiraj(6)|| na papir|| #|| ^

19.06.2007., utorak

Na tvoju kosu kad u jesen lišće nečujno padne... zimi dok hladnoća stišće tvoje ruke hladne... ja mislim na tebe...

Oj ha people...
Ala živim za četvrtak e... Sad se sigurno čudite zato šta sam neki dan plakala zato šta je kraj, a sad jedva čekam.... Al jbg...
Mislim da nije vrijedno plakat više i da mi to neće ništa pomoć....
U četvrtak idemo na kupu svi zajedno.... Rekla sam si da neću pit.. Bar ne tolko da ne znam za sebe...
Joj kak sam danas bila sretna... Naime, mojoj raski je bio 61. rođendan....
Kupili smo joj čestitku i svi joj se potpisali na nju... Ona je bila tolko sretna da mi se čini da je zaplakala... I ona je nas počastila time da nam je svima (cijelom razredu) kupila čokolade.. I dala nam je neke bedževe...
I dobili smo slike šta smo se slikali u školi... Slika je užasna... Niš se ne vidi... Al dobro...
Joj u subotu je bilo zakon u gradu....
Bili smo u vrtiću cijelu večer i zajebavali se... Ja sam malo ispala drolja, al nea veze...
Kasnije sam se išla nać sa (sad već bivšim) dragim....
I bus mi je već bio pobjegao, al sva sreća starci su mi bili u gradu... Pa im je bilo sumnjivo kak su moje cure u busu a ja dolazim sama....
Al sad je svejedno gdje sam bila kad nisam više s tim svojim....
Dosadio mi je jednostavno.... Nije to to... Ak me kužite.. Želim bit preko ljeta slobodna i imat svoju slobodu... A i sviđa mi se puno drugih dečki tak da...
Aj idem ja sad ljudi.. bye...



Image Hosted by ImageShack.us


Isse, bruke.. al aj... This is me...

Image Hosted by ImageShack.us



komentiraj(2)|| na papir|| #|| ^

15.06.2007., petak

Tu u meni još ima snage za sve.. dobre i loše dane..

Ne mogu više... Slomila sam se... Evo sjedim u sobi, sama, i plačem...
Ne, nije se ništa loše dogodilo... Ali dogodit će se.. U četvrtak...
Evo, opet pišem o kraju školske, ali jebiga, boli me to... Boli me rastanak s ljudima s kojima sam 8 godina ( a to nije malo ) dijelila svoje dobre i loše dane... Rastanak s ljudima koji su mi svaki novi dan činili vedrijim i ljepšim...
Tek sam sad, pred kraj osmog razreda shvatila koliko mi svi oni znače....
Bilo je dana kad smo se mrzili, kad smo se međusobno izbjegavali, ali... Sve je to dio nečeg lijepog... Nečeg lijepog što u četvrtak završava... Nažalost...
I sad kad sam počela iznova gledat naše zajedničke fotke od prije nekoliko dana, shvatila sam da je ovo možda zadnji put da smo svi na okupu, da se zajedno slikamo... Da su ovo zadnji dani našeg druženja....
Ali, zastala sam na jednoj slici... A to je slika na kojoj smo ja, Tatjana, Dina, Ivona i Matea zajedno.... Taj rastanak me najviše boli...
Znam da mi govorimo da se nečemo rastat (bar nas 5), da ćemo uvijek bit bar u kontaktu, i ja se nadam da će tak bit, ali, što ako ne bude? Što ako se za par godina ni ne pozdravimo na ulici? E to je sjebano....
Već dosta dugo nisam plakala, ali ovo me dotuklo... Iako sam si rekla da ne smijem plakat... Slomila sam se.... Ali, s vremenom će i to proć... Ja se nadam....
Idem sad... I neću više plakat... pusa... laku noć...

komentiraj(6)|| na papir|| #|| ^

14.06.2007., četvrtak

Ponekad sanjam... Da tu si kraj mene.. I opet sam sama...

Ove dane nastojim što bolje provest u školi... I napredujem... Svaki novi dan mi je bolji od prethodnog..
Svi se zajebavamo, i ljudi nose digitalce u školu pa se fotkamo kad stignemo...
I mogu se pohvalit da smo svi na većini slika ispali jako fotogenični... hehe... Nije da sam umišljena.. lol..
Joj, jedva čekam, u subotu se otvara bazen... mmmmm...
Danas je meni i mojoj fuksi Ivoni bilo dosadno pa smo išle prošetat do bazena... I kad smo vidile vodu i sve to... Htjele smo se bacit, al nas čuvar nije pustio unutra.. peder... hehe..
Baš sam neki dan bila vani s Dolly, Tonijem i Nuhićem.. I prisjećali smo se dana dok smo bili jedno veliko društvo... Al neću sad u detalje, ne da mi se pričat...
Eh da, zaboravila sam reć da je naš mister Hrvatske iz Siska...
Bome je dobar... I to jako... mmm...
I zaslužuje bit mister... Bar je to moje mišljenje... Inače su svi misteri pičkice i neki metroseksualci.. Al naš je profesionalni odbojkaš.. To moram naglasit... hehe...
I tako.. došla ja do kraja ovog postića... bye

komentiraj(3)|| na papir|| #|| ^

08.06.2007., petak

Pozdravček....

Sigurno si sad mislite kao koja budala se ustaje prije 8... Al nisam se probudila svojom krivnjom....
Naime, buraz me probudio kad je išao nekud.... A i onak imam informatiku još malo pa...
Bome se ja dugo nisam javljala, ha?
Al ionako nema niš posebno novog.... Okej, osim tog da je još tjedan i pol do kraja školske....
Ovih dana baš ne bi htjela da završi... Bolje mi je nego ikad...
Svi se zajebavamo pod odmorima i ludo je... al jebi ga....
Ala kak mrzim ovo defektno vrijeme e.....
Al dobro, rekli su danas prestanak kiše.... jjeeej...
Valjda ću moć sutra u grad.... nadam se... volila bi napokon vidjet jednu osobu....
U biti, to bi bilo to.....
POzdravi: Filip cerek, Taya, Dina, Ivona, Dolly, MANJANA, Mirna 2x, Tenchi, Tena, Edita, Viserys, Ervin, Sandro, Brkić, Dejan, Tvrdi, Pirc...

komentiraj(15)|| na papir|| #|| ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.