....nobody wants to be lonely....

19.06.2007., utorak

Na tvoju kosu kad u jesen lišće nečujno padne... zimi dok hladnoća stišće tvoje ruke hladne... ja mislim na tebe...

Oj ha people...
Ala živim za četvrtak e... Sad se sigurno čudite zato šta sam neki dan plakala zato šta je kraj, a sad jedva čekam.... Al jbg...
Mislim da nije vrijedno plakat više i da mi to neće ništa pomoć....
U četvrtak idemo na kupu svi zajedno.... Rekla sam si da neću pit.. Bar ne tolko da ne znam za sebe...
Joj kak sam danas bila sretna... Naime, mojoj raski je bio 61. rođendan....
Kupili smo joj čestitku i svi joj se potpisali na nju... Ona je bila tolko sretna da mi se čini da je zaplakala... I ona je nas počastila time da nam je svima (cijelom razredu) kupila čokolade.. I dala nam je neke bedževe...
I dobili smo slike šta smo se slikali u školi... Slika je užasna... Niš se ne vidi... Al dobro...
Joj u subotu je bilo zakon u gradu....
Bili smo u vrtiću cijelu večer i zajebavali se... Ja sam malo ispala drolja, al nea veze...
Kasnije sam se išla nać sa (sad već bivšim) dragim....
I bus mi je već bio pobjegao, al sva sreća starci su mi bili u gradu... Pa im je bilo sumnjivo kak su moje cure u busu a ja dolazim sama....
Al sad je svejedno gdje sam bila kad nisam više s tim svojim....
Dosadio mi je jednostavno.... Nije to to... Ak me kužite.. Želim bit preko ljeta slobodna i imat svoju slobodu... A i sviđa mi se puno drugih dečki tak da...
Aj idem ja sad ljudi.. bye...



Image Hosted by ImageShack.us


Isse, bruke.. al aj... This is me...

Image Hosted by ImageShack.us



komentiraj(2)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.