:)

28.12.2017.

Ima ljudi koji slave Novu godinu.

To je ok, navikla sam da ljudi imaju različita vjerovanja.

Uočavam jedan običaj kad je riječ o čestitanju blagdana. Ovako nekako - na najprihvaćenijoj društvenoj mreži na ovim prostorima (nećemo je reklamirati) katolički Božić katolici čestitaju svima, kao što pravoslavci svima čestitaju pravoslavni Božić ili muslimani Bajram, a u duhu tolerancije i poštivanja različitosti, muslimani i pravoslavci, ili oni nekih drugih vjera (na kraju svi u nešto vjeruju, institucionalno ili vaninstitucionalno) katolički Božić čestitaju prijateljima koji ga slave, isto kao što katolici čestitaju pravoslavni Božić ili Bajram također prijateljima koji to slave.

To sa vjerom je široka tema. Zagrebem malo, fascinirana ljudima koji eto vjeruju npr. u novac ili u znanost, najčešće stoga što najmanje znamo o onome u što vjerujemo. Bolje da ne širim...

Ja ne slavim Novu godinu.

Malo su mi čudni ljudi koji je slave, ali kao što rekoh tolerantna sam. Ako nekoga veseli što mu je još malo pijeska iscurilo na pješčanom satu zvanom život i želi to obilježiti - neka. Lijepo je da se ljudi vesele.

Možda će neki reći da sam dvolična jer, eto, slavim rođendane iako i oni pokazuju količinu iscurenog pijeska. Ali držim da nije isto.

U duhu tolerancije napisala bih ovdje:

Sretna Nova godina prijateljima koji je slave, a svima nama puno sreće u idućoj godini.

<< Arhiva >>