život teče dalje...

03.06.2018.

Klempava ima, da prostite, proliv.

Ja sam mrvicu zeznula s rukom. Ima ona prosta riječ, ali nekako mi ne priliči da budem prosta.

Malo sam se, kao, polomila. Smrskala sam puno tih nekih kostiju u ruci. Pa su me operirali, zašarafili i tako... Malo se zakompliciralo, pa će me opet operirati.

Dobila sam dozu krvi.

Mora bit da je od nekog dobrog čovjeka ta krv.

Sve nekako mislim da je neki žestoki optimist. Valjda je to zarazno, jer nisam depresivna.


*****

Klempava je učinila ono po stanu.

Onda je pobjegla pod krevet jer je mislila da ću je vikati.

Ja sam oprala kauč i sad čekam da se osuši. Možda posluži još koju godinu ako neugodan miris ispari.

Trenutno ni mačke ne žele blizu kauča.

Sad Klempava viri ispod kreveta.

Idem gledati neki film...

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>