Festina lente

29.10.2017.

Tvornice više nema.

Bacila sam je u ropotarnicu povijesti zajedno s još nekim likovima koji su odigrali epizodne uloge u mom životu.

Čudno je da me ona, lik koji sam izmislila, uvjerila da je izmislila mene.

Kao da ljudska mašta može biti kreativnija od života samog.

*****

Zahladilo je. Vrijeme je da se pokrenem.

Nemam plan. Od planova sam davno odustala.

Moja spremanja ne traju dugo. Sve što imam još uvijek stane u džepove koje nemam.

Ipak bogatija sam za dvi mačke. Uz tri mačke, Klempava ne stane u stari kufer od pokojne tete.

Dakle, švercanje u vlaku ne dolazi u obzir. Bolje je tako.

Uvijek sam najbolje putovala pješice. I najdalje stigla.

Račune sam uspjela platiti. Svima.

Više nikome ništa ne dugujem.

Mravi su odselili prije mene uz parolu "pametniji popušta".

Pretpostavljam da im je toliko drugih životinja u stanu strahovito išlo na živce.

*****
Pokušala sam nečujno proći stubištem, ali dežurna susjeda me presrela na trećem katu.

- Gdje si krenula Frido?

- Idem...

- Gdje ideš?

- Idem vidjeti što moram vidjeti i raditi što moram raditi.

<< Arhiva >>