Mravi

29.08.2015.

Došli su ovo ljeto nepozvani u moj stan.
Posvuda su. Napasti.
Mrzim mrave.
Prvo sam ih pomela. Nije pomoglo.
Onda sam sve površine oprala kvasinom. Nije pomoglo.
To znači rat!
Ili ja ili oni!
Naoružana biološkim oružjem krenula sam u neravnopravnu borbu... Njih milion protiv male mene.
Iscrpljujuća borba trajala je danima... Ponosno sam gledala njihove leševe i ostatke njihovih trupa kako zbunjeno bauljaju.
Onda mi je sinulo....
Ta mala, ljupka stvorenja žive na livadi i poznata su po svojoj marljivosti. Zapravo su bezopasni.
Prije nego je izgrađena moja zgrada, davnih tridesetih godina prošlog stoljeća, ovdje je bila livada.
Njihovi preci su na toj livadi mirno živjeli svoje živote. Onda su došli moji preci i porušili im domove.
Pobogu ja sam na njihovoj zemlji!!??!!
Mravi su moji indijanci.