utorak, 31.07.2007.

"Opasno je zivjeti u svijetu ne zbog onih koji cine zlo, vec zbog onih koji to gledaju i nista ne cine." Albert Einstein





Želim ga popljuvati.
Ne zato jer ga Vi ne znate. Ne zato jer on neće znati za to (možda i sazna, briga me!).
Već zato.

Jer je zaslužio.

P.S. ispričavam se zbog psovki ako ih bude bilo.

Jebemu šta ti misliš tko si i šta si. Da mi samo tako možeš reći da sam drolja. Ma ficking drolja! Možda ja i jesam drolja. Da, i pokazala sam to, da, nakon tebe u godini dana sam imala samo jednog dečka. A ti koliko si ti imao cura poslije mene? Šta niti jedna nije bila dobra kao ni ja? Ma i one su drolje. I ja sam drolja jer sam bila s tobom! Neka sam!
Znaš šta!?
Nemože biti drolja bilo tko. Znaš to? Ne, neznaš!
Znaš šta!?
Ti si jedini koji mi je rekao da sam ja drolja. I onda u kome je problem? U meni, ne! Kretenčino, varaš se. Problem je u tebi. U tvojoj bezmozgavoj glavi.
Znaš šta!?
Misliš da si savršen? Da ti je sad ova djevojka ljepotica? Nije! Osim toga i višlja je od tebe za glavu.
Misliš da se ne zgaražavaju i ne smiju ti se kad vas vide? Ma krepavaju od smijeha.
Znaš šta!?
Ostala sam sa dečkima iz tvog razreda dobra, sa tvojom sestrom sam dobra. Znaš zašto? Jer oni znaju da nisam drolja!
Jebem ti miša, pogledaj se budaletino. Ja se kad-kad sama prema sebi zgražam, kad se sjetim s kolikim sam čudovištem bila!
Znaš šta!?
Rekao si mi da sam ljubomorna jer si ti sretan!?
Ma jebi se, ja ljubomorna jer si ti sretan? Jebala te ta tvoja sreća! Šta ja nisam sretna? Sretnija nego ikad! Kao, nitko nema "predivnu" vezu kao ti! Jebala te ta veza kao i ta tvoja krakata djevojka.
Možda i jesam ljubomorna, možda mi i je krivo i žao i kajem se ali ne iz tog razloga jer si ti sretan, već jer sam dobra, da, dobro si čuo, jer sam dobra, i strah me da nebi i ta tvoja visoka postala drolja kao šo sam ja postala!
Jesi joj rekao da će i ona za godinu dana kad ju napucaš biti droljetina.
Znaš šta!?
Znaš li ti uopče kolika je veličina riječi drolja. Ne znaš.
E pa jebala te drolja!

[11:35 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 29.07.2007.

My sister is monster. Bljuf*


Dovoljno me ranila da sam osjetila kolio me boli ta njezina *fliska* po ruci, ostali su mi njezini otisci.
Dovoljno me boljelo i iznutra jer sam jako osjećajna.
Nekako, pokušavam razabrati zašto mi ne vjeruju.
Ona laže a oni joj vjeruju.
Kako god bilo, ja ju volim, volim ju jer mi je sestra.

Odvratna je, i odvrtano se ponaša.
Nanjela mi je puno boli. Loše se osjećam kad je o njoj riječ. Nitko ne znam što proživljavam.

Ne želim o njoj.
Želim o lijepim stvarima.
Kao o izlasku s njim.
I o onom nečemu...

[15:02 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 27.07.2007.

Aishiteru


Image and video hosting by TinyPic


Već sam odmakla slušalicu s uha imajući na umu da ju spustim kad sam začula dobro poznat glas kako viče dobročujno: "Volim te!"
Nisam željela to čuti, ionako se naježim svaki put kad to čujem. Čudan je osjećaj znati da te netko osim mame i tate voli. Osjeća za tebe a nije ti jednostavno ništa, samo neka poznata osoba i netko veoma drag. Uvijek sam voljela gledati ljubavne filmove i uvijek sam voljela maštati da će i mene netko tako ljubiti. Osjećam ga pored sebe.
Znam prošetati mislima, i maštati o velikim snovima.
Sanjam snove. Snove koji su puni mašte i jave.

Zaljubljena sam u Barta Simpsona, Snoopyja, Garfilda i Shreka.

Ponekad se zapitam kolika je zaista veličina riječi volim te, ima li što u njoj i da li je lakše to reću u oči nekome ili poslati mu to sms porukom, mailom...

Samo želim reći...

Volim te.

Aishiteru, volim te na Japanskom.

Volim te na 100 jezika

[11:37 - 8 ]
Komentari | Isprintaj | #

četvrtak, 26.07.2007.

10 RAZLOGA ZAŠTO TE MRZIM

Image and video hosting by TinyPic

Mrzim nacin na koji razgovaraš sa mnom
I mrzim tvoju frizuru
Mrzim nacin na koji hodaš
I mrzim to što vjerojatno imaš drugu curu

I mrzim te tvoje tenisice
I mrzim te kad me gledaš
I mrzim te kad se praviš da me ne vidiš
I kada mi ništa ne daš!!!

Mrzim te toliko da me to cini bolesnom
I zato što zbog tebe u pjesmi ima rime!
Mrzim te, jer si uvijek u pravu
I mrzim nacin na koji izgovaraš moje ime!!!

Mrzim te kad lažeš
I mrzim te kada se zbog tebe smijem
Mrzim te cak i više tada
Nego kad zbog tebe suze lijem!!!

Mrzim kada te nema pored mene
I mrzim cinjenicu što me više ne zoveš
Mrzim cinjenicu kada se ne pojaviš u školi
Kada i prije nego si došao odeš…

Ali najviše od svega mrzim to što te ne mrzim!!!
Cak ni blizu, ni mrvicu, nijedan dio!!!
MRZIM TO ŠTO SAM ZALJUBLJENA U TEBE!!!!
I mrzim te, jer si ti to htio..

[10:35 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

ponedjeljak, 23.07.2007.

Zasviraj pjesmu našu što u srce nas dira.

"I ne mogu prestati na te' misliti, i ne mogu tugu vinom zaliti.
Teško mi je zoru dočekati sam, kada neće ništa novo donjet novi dan."


Image and video hosting by TinyPic


Mislila sam objaviti jednu dovoljno dobru čestitku ovdje ali nije da ne smatram da vi niste dovoljno dobra populacija da bi to pročitali ili da ovo nije dovoljno dobro mjesto za to. Čestitka je bila namjenjena mojoj vrlo dragoj prijateljici koju poznajem od djetinjstva. Ne samo da je čestitka velika da stane na jedan papir formata A4 i još pola takve stranice već u toj čestitki sam sve najbolje sažela što nam se desilo od kad se poznajemo. Bilo je tu i manje boljih tema od smrti njenog oca do naše prepirke, prve u životu. Sjećam se desila se prošli mjesec.

Izašli smo s curama, i ošli u jedan poznati disco bar. Ondje je bilo njezino društvno iz škole, ali samo njezino jer ne idemo skupa u školu, ošla je k njima. Loše sam se osjećala, možda pomalo i ljubomorno jer me ostavila s jednom kolegicom podalje. Zvala me da im se pridružim ali osjećala sam nelagodu. Pojaviti se pred više od 10 nepoznatih ljudi i ponašati se kao da je sve uredu. Opet toliko jaka osoba nisam. Otišla sam glavom bez obriza, a znam da sam se trebala pojaviti ondje kod njih, pa makar samo i zbog nje. Došlo je do male ljutnje i to nam je jedno loše obilježilo prijateljstvo.

Jučer joj je bio rođendan, jedan od onih famoznih. Jedan od onih koji je čekala, i jedan i jedini od onih koji nije proslavila sa tatom.
Prošle godine ostala je bez njega. Dirljivo.

Volim te malena moja.

P.S.
Moram li napomenuti da ne samo da smo slične psihički zajednička su nam i fizička svojstva te nas često mješaju.

[11:35 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

subota, 21.07.2007.

Lica pred objektivom. Ista su kao i ona iza njega.


Image and video hosting by TinyPic


Neću priznati da me uhvatila jedna velika želja za pisanjem. Neću priznati za pisanjem postova, nego za pisanjem bilo čega i bilo gdje. I opet dobro poznati zvuk poruke me diže sa stolice da odem i vidim tko me se to sjetio, da se istegnem i prošetam do kreveta, i opet zaboravljam što sam htjela napisati. Ubiti, nitko me se nije sjetio, samo mi javljaju tko me zvao, kad sam, valjda, bila bez signala, jer mobilni telefon nikad ne gasim, ali nikad. Tmurne sjene me proganjaju i pokušavam se nasješiti svo bezvoljnom liku u ogledalu ali svaki put kad se osvrnem vidim isto, vidim ista lica ispred objektiva i tri osmjeha, okrenuta prema dolje. No, to me nezabrinjava. Jednom sam pokušala napisati esej ali sam odustala sve dok me nisu natjerali na to. Grubo je i reći natjerali, nagovorili, ali nagovorili jer sam dakako; morala! Moja želja da budem posebna tone duboko, uopče ne izvire na površinu. Što se ja sve više truim biti posebna to mi sve manje uspijeva. Muče me godine puberteta, ali preletim to onako *glavombezobzira* Kadkad zaboravim kliknuti na ono undo ili stsnuti space, i zaista sam razlišljala, razmišljala sam o onom svoje i, da nema tog veznika rečenice bi mi bile monotone.

Tata mi je priznao da ne zna č i ć, dok mamu muče ije/je. Priznajem, za ovo č i ć sam se navikla, i ja ne da ih znam prepoznati već ih znam napamet, ionako sam previše knjiga pročitala ali i dosta pišem pa razumijem tu neku balkansku logiku toga č i ć. Dok mene; ovu lijepu, plavu glavicu muči ono ije/je, to mi niti nije toliko bitno, pošto mi nije toliko bitno onda i sama odustajem da se potrudim da i to naučim kao ono č ili ć. Važno je znati da se zadnje ć u prezimenima ne piše č, a ako je prezime već Poljsko, Češko, Mađarsko, postoje iznimke.

Ja se osjećam kao ta iznimka u tim prezimenima.
I skidam masku jer postajem ja.

[14:11 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

srijeda, 18.07.2007.


Ipak budem.
Moram li ja toliko voljeti?

[21:09 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 17.07.2007.


Nije mi do pisanja više.

[20:43 - 12 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 15.07.2007.


Alice u zemlji Čudesa.
Smatram da je to Čudesa velikim, jer eto, to ora da je naziv neke zemlje, koja ne postoji, dakako.

sHu u blogu Čudesa :)

Moji snovi

[14:27 - 2 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 13.07.2007.


Opčinjena sam.
I zatečena.
Čekaj.
Zatočena ili zatečena.
Isto sranje.

Imam tatu koji voli coctu.
Piše li se tako.
U biti nije cola, nego ono nešto Slovensko.
Čini li mi se ali; nisu li Slovenke u večini plavuše?

Možda sam Slovenka :)

[17:33 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #

ponedjeljak, 09.07.2007.

Uvijek su značile nešto više za mene od stepenica.


Stepenice...


Gledam svoje stepenice, svaki su dan sve sklizavije i sve ih je više.
Sve mi se treže popeti ka vrhu.
Kako se penju uza zid u krug obilježava ih nekoliko uglova. Ne mogu se točno sjetiti koliko ali postoji ih za zeru više od mnogo. Drveno držalo obilježava crn obrub drveta, mislim hrasta. A tepih preko njih je žarko crvene boje, s velikim flekama krvi. Hvala ti Bože što se te fleke toliko ne poznaju. S dolaskom dana ili kao da sam ja stepenicu niže ili je njih stepenicu više. Bojim se da ne dođem do vrha, a već se vidim kako se utapam u dnu.
Nekoliko puta sam pokušala lebdjeti na vodi snova ali uvijek me neka sila vuče dolje, ne mogu reći da je to uzgon, jer uzgod ne podiže, ako se ne varam, al' moram i taj uzgon pohvaliti jer je zaista kadkad dobročudan da me uzdigo kako bih ostala voljeti.
Stepenice su napravljene da bi pomogle čovjeku, ali s danima one mu sve više odmažu.
Napravimo jedne valove podizanjem ruku i snažnim hura! za stepenice...

[15:58 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 08.07.2007.


Mala sHu voli kokos.

I kokos volji nju.
I oni se vole.

Upleo se i treći u igru.
Zanima se za nju.

Oh, ljepotice moja ružnog ti lica.

O, da ne volim duge postove.

Mislim da ga neću više pisati.

[14:59 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 06.07.2007.


Došla sam nešto našvrljati.
I priopčiti jednu kuju od vijesti.
Fuj!
Pregladna je.
Imam super vezu.
I imam dečka koji mi se sviđa.
Mislim to je drugi.
Mislim sviđa mi se i prvi.

Baci pusu :)

Ok, tko bi sad shvatio.
Da.
Imam dečka kojeg volim i dečka koji mi se naprosto smrtno sviđa, koji isto ima curu, ali sigurna sam da mi šalje neke signale, ja to znam.
I bojim se.

Jako se bojim.
Bojim.

[20:23 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

srijeda, 04.07.2007.

Smijem li se nasmijati?
Ili pogriješiti raspored slova u rečenici?

Smijem li uzeti tu kockicu čokolade i poljubit te slasno?
Ili da iskidam latice na tom suncokretovom cvijetu?

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Gristi ću nokte od sada stalno da bi ljudi shvatili koliko sam slatka.

*Zašto ljubav postaje navika?

[13:52 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 03.07.2007.


Što je moj blog još osim zbunjen?

Prisutna.
Još.
Zbog vas...

[16:34 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.