utorak, 31.07.2007.

"Opasno je zivjeti u svijetu ne zbog onih koji cine zlo, vec zbog onih koji to gledaju i nista ne cine." Albert Einstein





Želim ga popljuvati.
Ne zato jer ga Vi ne znate. Ne zato jer on neće znati za to (možda i sazna, briga me!).
Već zato.

Jer je zaslužio.

P.S. ispričavam se zbog psovki ako ih bude bilo.

Jebemu šta ti misliš tko si i šta si. Da mi samo tako možeš reći da sam drolja. Ma ficking drolja! Možda ja i jesam drolja. Da, i pokazala sam to, da, nakon tebe u godini dana sam imala samo jednog dečka. A ti koliko si ti imao cura poslije mene? Šta niti jedna nije bila dobra kao ni ja? Ma i one su drolje. I ja sam drolja jer sam bila s tobom! Neka sam!
Znaš šta!?
Nemože biti drolja bilo tko. Znaš to? Ne, neznaš!
Znaš šta!?
Ti si jedini koji mi je rekao da sam ja drolja. I onda u kome je problem? U meni, ne! Kretenčino, varaš se. Problem je u tebi. U tvojoj bezmozgavoj glavi.
Znaš šta!?
Misliš da si savršen? Da ti je sad ova djevojka ljepotica? Nije! Osim toga i višlja je od tebe za glavu.
Misliš da se ne zgaražavaju i ne smiju ti se kad vas vide? Ma krepavaju od smijeha.
Znaš šta!?
Ostala sam sa dečkima iz tvog razreda dobra, sa tvojom sestrom sam dobra. Znaš zašto? Jer oni znaju da nisam drolja!
Jebem ti miša, pogledaj se budaletino. Ja se kad-kad sama prema sebi zgražam, kad se sjetim s kolikim sam čudovištem bila!
Znaš šta!?
Rekao si mi da sam ljubomorna jer si ti sretan!?
Ma jebi se, ja ljubomorna jer si ti sretan? Jebala te ta tvoja sreća! Šta ja nisam sretna? Sretnija nego ikad! Kao, nitko nema "predivnu" vezu kao ti! Jebala te ta veza kao i ta tvoja krakata djevojka.
Možda i jesam ljubomorna, možda mi i je krivo i žao i kajem se ali ne iz tog razloga jer si ti sretan, već jer sam dobra, da, dobro si čuo, jer sam dobra, i strah me da nebi i ta tvoja visoka postala drolja kao šo sam ja postala!
Jesi joj rekao da će i ona za godinu dana kad ju napucaš biti droljetina.
Znaš šta!?
Znaš li ti uopče kolika je veličina riječi drolja. Ne znaš.
E pa jebala te drolja!

[11:35 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.