< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

This is me...! What u see is what u get!
Take it or leave it!




Duffy Lyrics


Linkići

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Noina Arka
Info centar za kućne ljubimce

Blogovi koje rado čitam :

O pesekima koji traže dom
Amaris
Maja
Lana i Paola
Umaška škorpionka
Kira
Kraljica suza


MySpace

MySpace

Nešto o meni...

...studiram ekonomiju...
...živim u meni najljepšem gradu Zagrebu...
...obožavam svog psića Linu...
...volontiram u udruzi za zaštitu životinja Noina Arka...
...ne volim biti sama...
...mrzim jetricu, tikvice i patliđane...
...obožavam palačinke...
...volim čitati knjige...
...plačem na tužne filmove...
...obožavam putovati...
...želim ponovno otići na Zanzibar...
...najdraže godišnje doba mi je proljeće...
...volim biti zaljubljena...
...obožavam shopping...
...volim svoj autić...
...učim biti sretna sama sa sobom...
...trudim se biti manje zahtjevna...
...od sada uvijek svoja (11.10.09.)...
...znatiželjna...
...nestrpljiva...
...najdraži film mi je definititvno The notebook :) ...







Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



SAND IN MY SHOES (DIDO)

Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same...
I think I'll leave it till tomorrow to unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
I don't have time
I don't have time..

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

Tomorrow's back to work and down to sanity
should run a bath and then clear up the mess I made before I left here
Try to remind myself that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away...
From the road where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
And take my time
Take up our time...

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change and turn me around, I've fallen
I walked away and never said that I wanted to see again

I wanna see you again
I wanna see you again

Image and video hosting by TinyPic

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!

I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!


...ja se sjećam ljubavi
plakala sam kao kiša
kad si odlazio ti
sad mi kažeš da sam hladna
kažeš da sam okrutna
možda jesam al sam školu
kod tebe završila...

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!



Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su noćas tu, al nije on
S društvom nazdravljam, trudim se da se ne vidi
Glasno smijem se ne dam da itko primijeti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

Glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam

Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su otišli, al nije on
Vrisnula bih sad samo da bol me popusti
Srce ne sluša, bar da te mogu mrziti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

A glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam


Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!






















[četvrtak][30.08.2007.]

Afrika :)

Kao što većina vas koji me poznajete zna, prije 2 godine bila sam uAfrici. Točnije, u Tanzanii, Kenyi i na Zanzibaru :) :) :)
Evo pošto je neki dan prošlo točno 2 godine od kad sam bila i vratila se iz Afrike odlučila sam staviti nekoliko slikica od tamo da se malo podsjetim na ta predivan 3 tjedna provedena tamo. Bilo mi je predivno i jako često se sjetim ljudi koje sam tamo upoznalai često pregledavam slike ispočetka i ispočetka... Jednostavno mi je bilo predivno tamo i životni san mi je ponovno otići na Zanzibar i stvarno ću si dati truda da si to ostvarim :)
Da ne tipkam više, jer ionako će vam slike dovoljno reći, evo slikica...



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][28.08.2007.]

Večeras sam još ista, ali već u jutro okrećem novu stranicu...

kao što vam naslov kaže odlučila sam se na neki način promjeniti. Odlučila sam biti sretnija i voljeti više samu sebe. Odlučila sam da od sutra više ništa ne radim zato što mi netko kaže da to napravim, tj. radi nekoga nego samo radi sebe same i svog osobnog dobra i zdovoljstva. Znači, od sutra mislim i radim samo svojom glavom :) Od sutra sam si ja na prvom mjestu. Možda zvuči sebično, ali kad bolje razmislim istina je da ako neću ja mislit sama na sebe, neće nitko. Ustvari, mislim da u današnjem svijetu čovjek mora biti malo sebičan da bi opstao. Od sutra se više brinem za sebe i svoje želje i potrebe, radim ono što mene veseli i čini sretnijom. Dosta sam više pazila na druge i na tuđe osjećaje, sada je vrijeme da počnem više misiti na sebe. Naravno, to ne znači da se prestajem brinuti za sebi drage i bliske osobe :)
Isto tako odlučila sam da ću od sutra prestati posvećivati svoje misli i vrijeme osobama koje to nisu zaslužile i koje to samo iskorištavaju.
Eto, u kratko od sutra se počinjem više brinuti za sebe :) Čak ću ovih dana i prefarbat i preuredit malo sobu, za bolji osjećaj :)
I kao što vidite u mojim odlukama nema da ću paziti na svoj pravopis pa mi i dalje nemojte zamjeriti na greškicama :)
Evo i jedna pjesmica za kraj...
Hilary Duff - Happy :)



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][26.08.2007.]

Dva potoka

Hej! Evo mene nakon dosta dugo vremena!
Bila je Mici kod mene pa smo rijetko bile doma tak da stvarno nisam stigla nikaj pisat. Uglavnom smo bile u gradu, u shopping centrima, u subotu na većer smo bile i vani, jedan dan smo Zoki, Joško, Mici i ja bili na kavi u Macau na Jarunu na kavi i tak. Predzadnji dan njenog boravka u Zg-u, Joško, Mici i ja smo bili u Zagorju u jamo reći eko selu zvanom Dva potoka i baš je bilo lijepo. Lijepe livadice, slatki restorančić, par životinjica i preeefina klopa sretan Da vam to bolje dočaram stavit ću i par slikica...



Eto to bi bilo to zasad od mene, neznam kaj da vam još kažem osim da mi je jako drago kaj se opet češće vidim s Joškom jer mi je baš falilo druženje s njim :)
E, da i tatine mace su sretno udomljene :)



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[petak][10.08.2007.]

Hej

Evo mene malo :)
Samo da vam kažem da sam živa i relativno i zdrava. Dane provodim na veterini i učeći za ispite u 9. mj. Stelica je još uvijek kod mene :( Stvarno bi htjela da se uskoro udomi jer sam se već jaakooo vezala za nju i bit će mi sve teže što je duže kod mene rastat se od nje :(
tatina maca je omacila 4 mačića pa ako netko želi macu nek se slobodno javi. Stavit ću i slikice nekom drugom prilikom jer mi se sad stvarno neda.
Bila sam jedno vrijeme i u Ljubljani kod Mici i Tine i bilo je ok. Ma meni je uvijek kod njih ok, nemre nikad bit loše, jer ih jednostavno obožavam. S njima sam najviše povezana od malena pa su mi tako i dan danas najdraže sestrične i od svih se najviše brinem za njih :)
Novost je da sam dobila auto ( Mitsubishi colt, 91.g.) u dosta dobrom stanju i sad se vozikam okolo sa Zokiem. Ne usudim se sama sjest u auto :) Eto, to mi je autić za praksanje, a za god dana dobivam totalno novu toyotu yaris :) :) :)
Eto i to bi ustvari bilo to, nemam pojma kaj da vam pišem, više pišem nekako iz dosade nego iz neke potrebe, al nema veze.
Niš ljudi, uživajte mi, šaljem vam puno pusa!

UPDATE:



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.