To mora da je nekakav oblik mazohizma

nedjelja, 19.05.2024.





MG-6752




Nije bilo teško pogoditi da radim kroasane, je li...

Preko noći smo se odmorili i tijesto i ja... i danas me više ne bole ruke, tj. na ruke sam danas zaboravila jer su me rasturila leđa rofl
Mazohizam, što drugo nut



MG-6654





MG-6660





MG-6676




Ali dobro je... obzirom da za izradu kroasana treba vremena i strpljenja, tj. nekoliko preklapanja tijesta s jednako toliko puta odmaranja u hladnjaku, tako je i meni to vrijeme odmora dobro dolazilo, taman da se ne raspadnem.
Eh... moglo bi se reći - pravo tijesto za mene :O



MG-6724




Alzo, malo sam ipak u tim odmaranjima mrvicu pretjerala, pa su kroasani i mrvicu prerasli pa za tu mrvicu krenuli više u širinu umjesto u visinu, ali nije strašno.
Drugi put ću više paziti.
I bitno je da su i okus i miris savršeni.





I sad, dok hrskavu koricu prelijevam medom i istovremeno pijem mlijeko direktno iz tetrapaka, mislim se kako možda ipak i nisam (velika) mazohistica... i, ako nije riječ o tome da sam kao malo dijete samo koristila priliku da cijeli dan jedem slatkiše, možda sam onda samo htjela da mi (barem danas) teku med i mlijeko rofl



MG-6716








MG-6737





Nu, jeste primijetili da Gibonni nije ništa rekao... ni za nedilju ni ništa...?














<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.