:/

srijeda, 21.06.2023.





20230621-112254


Kod nas je to oduvijek tako bilo... da kad se neka stvar pokvari prvo je lupiš nečim što ti prvo dođe pod ruku, pa ako nakon toga ne proradi onda otvaraš.
Pa kad je danas perilica (relativno nova... a ako ćemo joj starost mjeriti po iskorištenosti, tj. po spremnosti mene za ulogu uzorne domaćice, onda ćemo reći da je još skoro pa nevina) fljusnila vodu pod sebe, ja sam joj prvo išla brisati vrata... jer, na stranu to što su danas ove nove jako osjetljive na sve, sve su perilice inače, bez obzira na dob, jako osjetljive na tanke taloge kamenca na vratima pa tu onda voda prolazi.
I fino sam ja to obrisala, i obrisala vodu s poda... zatim perilicu ponovno uključila, pa kad je voda fljusnila i drugi put, nakon četvrtog :O sam je išla otvarati.

I sad, ako ja znam na koju foru se na relativno novoj i relativno nevinoj perilici rascijepi kratko, netanko i savitljivo gumeno crijevo kroz koje samo čista voda prolazi...
I to baš danas kad sam odlučila glumiti uzoritu domaćicu... :I
Netko me sabotira.
Sigurno masoni.








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.