With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

srijeda, 13.12.2006.

Što nitko o meni ne zna

Upozorenje: Sljedeći tekst čitate na vlastitu odgovornost.

Što je to što (skoro) nitko o meni ne zna i vjerojatno niti ne želi znati:

- da su mi posteljine i pidžame pune životinjica i crtanih likova, a društvo nam prave plišane igračke
- da sam i inače prilično infantilna
- da puno više volim životinje nego ljude
- da na radnom stolu imam fotografije četvorice iz Luminusa
- da me zabrinjavaju sve nepravde ovoga svijeta, ali nisam kvalificirana napraviti reda niti u vlastitoj sobi
- da želim promijeniti svijet, ali ne vladam niti vlastitom frizurom
- da želim zadobiti samostalnost, a zapravo tražim nekog tko će mi govoriti što da radim
- da sam u mnogim važnim životnim odlukama pogriješila, ali unatoč dragocjenom iskustvu ne bih valjda ništa mijenjala da i imam prilike
- da mi se nudi savršeno rješenje mojih problema, vjerojatno bih mislila da se radi o prijevari
- da niti za 5 do 10 godina izgleda neću znati više nego što sad znam o sebi samoj
- da iako mislim da bih najsretnija bila na pustom otoku daleko od svake civilizacije, moja će egzistencija - kako stvari stoje - biti prožeta i osigurana tehnološkim napretkom
- da bih, da imam malo više odvažnosti, sve poslala k vragu i prekvalificirala se za party/wedding-planera ili dostavu cvijeća
- da jednog dana želim personificirati televizor, najvažnijeg člana svoje obitelji
- da više od 10 godina pokušavam naći svoje mjesto pod suncem i ni nakon iscrpljujućeg procesa još uvijek nisam ni blizu
- da su sve holivudske tinejdžerske filmove o suvremenoj Pepeljugi pisali prema mojoj životnoj priči
- da mi je toliko često važno što drugi misle o meni da nisam sigurna niti što sama o sebi mislim
- da sam postala sama sebi najbolji prijatelj unatoč samodestruktivnosti
- da sam introvertirana jer mogu podnijeti samoću kao vlastiti izbor ili ako barem mislim da je bilo izbora
- da se sve manje trudim iskreno razgovarati s drugima jer ih ionako ne zanima
- da bih se bolje osjećala da živciram druge barem koliko i oni mene živciraju
- da me strašno frustriraju osobe koje se radi ničega ne uzrujavaju, sve im je jednostavno i jasno, na svako pitanje nalaze odgovor i spašavaju druge svojom životnom mudrošću
- da sam u međuvremenu toliko konfuzna da usred misli zaboravim što sam htjela reći i da počinjem pisati "to do" liste da ne bih nešto zaboravila
- da mi je postalo normalno ustajati prije vrabaca pa čak toliko prenormalno da sam opet napustila tu naviku
- da mi je Zagreb lijep samo petkom, a ponekad i subotom
- da ne želim živjeti u Hrvatskoj, ali niti nigdje drugdje na svijetu
- da sam izgubljena u vremenu i prostoru
- da me mogu svladati samo iracionalni strahovi, oni racionalni samo su mi poticaj
- dok neki piju da zaborave, ja se opijam tv-programom; budući da često za to nemam vremena, depresiju liječim čokoladom; budući da se niti to ne može stalno, pokušavam vrijeme prikratiti otkrivanjem smisla života – nisam ni blizu
- da bi me zvali novim Teslom da otkrijem mehanizam pretvaranja negativne u električnu energiju
- da sam negativac optimist – uvijek zamišljam najgori scenarij uz čvrsto uvjerenje da će se stvari okrenuti na bolje

13.12.2006. u 23:36 • 5 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen