ona me čeka, ona postoji,tu je negdje,
ona živi samo za mene:






u bilo kojoj boji, ona je uvijek
samo moja jedina ruža:






Samo moja ruža balkanska:
(u dvije boje)




a ja , faraon, moćni vladar,






ostajem zatecen, ustuknut, pred
njenom ljepotom i ljepotom duše njene.
Gubim faraonsku moć, pred njom, ostaje mi samo
moć ogromne ljubavi.I klanjam se njoj,
mojoj najdražoj ruži. Obasjavam je svjetlošću ljubavi svoje.






faraonn

28.02.2006., utorak

U isčekivanju




(Možda i meni zasja moje Sunce)

Udarac o staklo,
potpisan krvlju.
neće Suncu
oprostiti.

Opet isti osmjeh
zaledilo Sunce,
kao crtež u dječjem
pejsažu.

...samo kišna kap
razli se niz prozor,
odajući počast
zamišljenom
letu.

Zaslijepljen,
vriskom uzvraćam.

Gubim se u
sopstvenim
nemirima,
okružen
ledenom tišinom.

Ponekad,
kad me nema,
smješten sam u neke
slične samoće.

A one su,
po pravilu,
hladnoće.

Sibir je zemlja,
sinonim
smrti ili
preodgajanja.

Odledite Sunce,
očekujem dah
proljeća,
da mi je vrati,
da mi se vrati.

Smirenost,
ljepota,
radost života.

Očekujući,
piskom se javljam.










- 05:20 - Komentari (28) - Isprintaj - #
Kada znamo točno što hoćemo, to se i ostvari .... pozdrav! (hope 28.02.2006. 07:04)

ah, faraone, kaže se- tko čeka, taj i dočeka! A zašto je, onda to čekanje tako teško- kao da nikada neće proći!? Ali, kaže Simonov- čekaj me i ja ću sigurno doći, samo me čekaj dugo. Čekaj me i kada žute kiše noći ispune tugom....lijep ti pozdrav! (mimoza9 28.02.2006. 07:17)

Ponekad ,kad te ne bude, nemoj bjezati u samoce, koje su u pravilu hladnoce...Nego bjezi medju ljude, koji u pravilu, znaju dosta toga da ponude. I lijepu rijec i toplinu i nijeznost i ljubav i razumjevanje, postivanje, prijateljstvo, uvazavanje. Samo ih treba pravilno odabrati, a ti to znas i mozes, jer imas ono "sesto culo", moc faraona i srce...koje je bolje od bilo kojeg radara....Neka ti je miran danasnji dan, ispunjen osjecajima koje prizeljkujes i koje sigurno zasluzujes...Zabljesni svojim bljeskom, prigusi pisak i kreni u sutra sto obecava.... (mirisdunje 28.02.2006. 07:26)

odlediti sunce, tešak je posao...ne odustajati u toj nakani, kao ni u drugim pozitvinim nakanama, preporučujem....jutarnji pozdrav za ugodan dan:) (Didi 28.02.2006. 09:51)

Hrabrost.. je ostati... Kukavićluk je napustiti nas...Nemoj me i ti razoćarati..jer vjeruj..razoćarati ćeš i sebe ... a to je najgora varijanta... Sjeti se koliko teških trenutaka je bilo u našim životima.. i preživjeli smo..i našli se u ovom virtualnom svijetu.. upoznavali se... i ono što smo mislili da će nas razdvojiti nas je spojilo... Pa dokažimo da svi možemo zajedno jer smo jedna familija.... bez obzira u kojim krajevima svijeta bili ..Rajna i Hera (Rajna 28.02.2006. 10:33)

Mislim da znam znanje i ostvaricu to samo jos ... Pozdrav tebi i posjeti tvojoj , draga moja gosco ! (faraonn 28.02.2006. 10:35)

Divno sjecanje pjesme mojih dana mladih , vremena Ce Gevare i Bitlsa, vrijeme kad nije bilo ovakvih prizemnosti ...Mimozo ko te nije mirisao nije znao sta je propustio, a i proljece brzo prolijece ! Pozdrav .... (faraonn 28.02.2006. 10:40)

Dunjo moja draga, mnogo sam te juce zloupotrijebio a ti nijesi smjela biti od mene zloupotrijebljenja , ja sam samo htio najbolje a bio sam nepozvan gost koji nije smio stavljati prste tamo gdje ne moze nista postici samo jos vise vatru razgorjeti ...Danas ce faraon morati da obavi jedan razgovor sa sobom...A tako sam se lijepo osjecao u Vasem drustvu ...Ave Cezar, morituri te salutant ! (faraonn 28.02.2006. 10:47)

Didi, moja draga Didi ! Volio sam da volim i tako sam opstajao a rana je zaista resko zadata i morace faraon kao vucjak se povuci u pecine da ih lizanjem lijeci ako su od prebola ! Pozdrav i nezaborav ! (faraonn 28.02.2006. 10:50)

Znas, faraone, i ti si covjek, a ljudi grijese, ali ja u tome ne vidim nikakvu gresku, sto je bilo, bilo je, neka se zaboravi, ja sam vec zaboravila. Idemo dalje, glavu gore..I hocu da i dalje pises ovdje, jer je meni obicaj ujutro doci, posjetiti tvoj blog, procitati predivne misli, pogledati prekrasnu sliku, dozivjeti faraonna kao Velikog covjeka, dragog i posebnog, sa ogromnim srcem za sve blogere. Nitko nije bio tako raskriljen i spreman da ans primi u svoj veliki i topli zagrljaj, nesebicno, kao ti. I sto ad. Da ans ostavis bez toga. A vidi, ovdje hladno, snijeg...A aj bjezala u toplinu bloga, u ovu nasu malu zajednicu i familiju gdje smo se tako divno druzili. Iako si faraon, mocan vladar, poslusaj rijecdi sluge svoga, koji se krece medju svijetom obicnim, madju masama...Ljudi te vole i ljudi zele da ostanes.Dokazali su ti svojim posjetama i razgovorima izmedju sebe. Ucini ovaj veliki gest i svom malom covjeku sa ulice, slugi tvom, o svemocni faraone, da uziva i dalje u tvom psotojanju ovdje i tovjim stihovima i djelima.jer malo je tkvihljudi, sad kad smo ih pronasli, ne bi trebali da ih i izgubimo. Nadam se da ce moja zelja biti uslisena i da ce vase velicanstvo, kad razmotri sve, svoje rane zacijeli, udijeliti meni, malom obicnom covjeku veliku srecu, svojim ostankom na blogu. (mirisdunje 28.02.2006. 10:58)

Drage moje Dame , dijelu Familije moje, vi ste ponos jedne svete povorke koju vidim kako kao Amazon guta i velike krokodile a kamo li male krajputase ... pamticu i okretati se a ocima necu dozvoliti da izvore jer bih tako povrijedio vase velicine i necu nabrojati svaki pseudonim, tako bih vas stavio na stub srama pred osobama koji me za ne-faraona drze ! Pozdravljam i Njih koji me ne znase a osudise ! Iznudjene poteze je vodio i onaj koji je kasnije posrtao i krv ispljuvavao. Ovo bi bio moj - Harakiri !.. Hera , Rajna ... (faraonn 28.02.2006. 11:04)

Ovo je mali dio misli koje sam nedavno podijelila s komadom bijelog papira i sad mi je žao što nemam načina čitavoga podastrti pred Tebe, koga sam netom otkrila, a sad se već bojim da Te izgubim. "Nitko...baš nitko ne razumije moju tugu, moju glad, moju samoću i bijeg...čudakinja u normalnom prirodnom slijedu...Nitko...baš nitko ne osjeća da je ovaj miris zemlje i uvelog lišća početak...da se tu nalazi Istok, da se ovdje, baš ovdje rađa svijet...a da tamo dolje umire, groteskno izobličen u prijetvornim maskama pitomih sveždera sav učmali milenijski gnoj..." Naslovih tekst Ja-vučica. Taj mi je tekst donio jednog prijatelja, vratio mi sjaj u oči i srce, potakao me na prvi korak kroz glib...pa na slijedeći...hodajući kroz glib gledala sam zvjezdano nebo...gore visoko treperili su milijuni zvijezda...jednoj sam dala ime Faraonn...i njenom sjaju, njenom treperenju dužna sam mnogo a da to ni sama ne zna...Kako dalje ako za vazda sakrije svoj sjaj? (desiree8 28.02.2006. 11:13)

Nemam snage da citam da... (faraonn 28.02.2006. 11:32)

Sad me ljutiš .. ozbiljno me ljutiš... Da samo znaš kroz koji sam pakao prošla... i tu sam... Dolazit ću... i pusat ću tu.... Sredi se.... i sve ide dalje dobro.. oni koji su pogriješili neka se povuku ..a oni koji su u zabludi ( pogriješili ) moraju ostati... Povlaćenjem .. ću pomisliti da smo svi grešni.... (Rajna 28.02.2006. 12:21)

Faraionne, posto sam ja u svemu ovome sudjelovala, AKO TI ODES, ako vise ne budes PISAO na blogu, ovdje, pred svima javno ti porucujem: JA VISE NECU PISATI NA MOM BLOGU!!!!oDLAZIM I JA ZAUVIJEK!!!!!!!!!!!! ŽELIS LI TO, ONDA IDI !!!!!!!!!!!!!! (mirisdunje 28.02.2006. 12:43)

"Ovdje vas svako poznaje i voli, A tamo niko poznati vas neće; Bolji su svoji i krševi goli .........Ostajte ovdje!... Sunce tuđeg neba ".....Šantić.... (tihi 28.02.2006. 15:15)

Predobre su ti pjesme :) , Uživaj (Nelinearni 28.02.2006. 17:43)

Doći ću i sutra.... jer nemoguvjerovati da sam se prevarila u tvojoj osobnosti..Ti nisi čovjek koji bježi pred preprekama nego se bori.. nemoj nas zavaravati... (Rajna 28.02.2006. 18:49)

Neka me sramota kad i u sekundi pomislih na povlacenje i molim Vas odreda da mi oprostite ako se uopste mogu izviniti. Mogao sam naci snage da snazim druge a sebe ne mogah. Covjek je samo jedno slabo zivince. I ako svi nekad budete otisli ja cu ostati da pocistim i u redu sve ostavim. Jos jedan- put Vas molim zbog mog posrtanja; ali sam dirnut gdje sam bio najslabiji /peta Ahileusova/. (faraonn 28.02.2006. 19:09)

Dobro dosao natrag...."zabludjela ovčice", salim se naravno...neka si se vratio u svoju familiju, u toplinu blogerske zajednice, na nasu livadu radosti i opstanka. I idemo naprijed, svi zajedno, jer samo zajedno i mozemo....Podupiruci jedni druge...I sjeti se one sentence...."Nemo punitur pro alleno delicto!" u slobodn0m prijevodu: "Nitko se ne treba kaznjavati (sam ili od strane drugih) zbog tudje pogreske" (mirisdunje 28.02.2006. 19:41)

Dragi Faraone! došlo je vrijeme da i ja pustim svoj glas iz dalekih daljina!I kako si me stavio na sam vrh svih Bogina imam jednu poruku, koju možeš samo ti razumjeti, najveći, najmočniji od svih Bogova! "A jesam li se doista odvojio od svih? Zar neznaš da nema drugog rastojanja, do onoga koji duša premoščuje u mašti?...I kad duša premosti to rastojanje, ono postaje vlastiti ritam dubine. Da između obala, oceana i vrhova najviših planina postoji tajni put koji moraš preći prije nego što postanemo dio tog rastojanja. Doista najveće rastojanje je ono što se pruža između onoga što je samo čin i onoga što je želja. Zar neznaš? Da sunce usađuje čežnju zasvjetlom!!! Ali noć je ta koja ih uzdiže do sjajnih zvjezda. Doista, upravo tišina noći tka veo drveću u šumi i cvijeću u Vrtu. I u toj svetoj tišini sutrašnjice se začinje u utrobi Vremena, uzdiže i kruni se u protjecanju života čineći, da jedna večer bude cijelo postojanje. Tako je to sa nama i tako je to u traganju. A zatim iznova progovorih; ti si duh što se krečeš u tijelu, i poput ulja što gori u tmini, ti si plamen, mada čuvan u lampi. Kad bi bio samo tijelo, tada bi pojava tvoja i riječi koje ti govoriš bili samo praznina, kao da mrtvi zazivaju mrtve. Ali nije tako!!!...Sve što je besmrtno u nama, nesputano je danju i noću i nemože se zatvoriti u tajnu kuću, niti vezati u lance jer to je volja nebeskog anđela . Mi smo njegov dah, kao i vjetar koji neće biti nikada uhvaćen ili zatvoren. Vrati se sada unašu pečinu odjeka odakle si i došao, jer glas tvoj proždire moj dah!!!Sa suzom u oku te gledam i govorim ti; pretražili smo sve potankosti duše. Pretražili smo tu dušu potanko, i bivali smo svakog dana iznenađeni nekim novim prostorom koji nam polažeš pred noge i skupljajući nas oko sebe ko sjajno biserje i naređujem ti u ime naše i tvoje svetinje koju smo jedni drugima položili da ne napuštaš to biserje koje si toliko dugo tražio!Duboko poštovanje i ljubav prijateljstva prilažem ti pred lice tvoje u ime Here i svih koji te poštujemo i koji smo te zavoljeli"!Toliko od mene "Največem" od največih i više nego sigurna sam da je razumio moje riječi! (Hera 28.02.2006. 19:52)

i više nego sigurna sam da si razumio moje riječi!( mali ispravak)sorry!!! (Hera 28.02.2006. 19:56)

Faraonne moj...sa strahom sam otvorila Tvoju stranicu, sa neopisivim strahom da te neću više naći. A sada, vjeruj mi, iskrena sam do posljednje svoje misli, plačem kao dijete. Da, plačem od sreće što si još jednom u životu smogao snage i hrabrosti, plačem od zadovoljstva, od ponosa što si nas pažljivo poslušao kada ti do slušanja možda i nije bilo... Moj si idol, faraonne! (desiree8 28.02.2006. 20:03)

Eto znala sam da naš "Najveći" nikad ne odlazi prvi, on je uvjek tu i odlazi poslijednji kad zna da je njegovo biserje na sigurnom!I kad dobije blagoslov za odlazak!!! sada nije vrijeme!!! (Hera 28.02.2006. 20:04)

Nemam namjeru da umrem nikad ali ako i to moram zasto ne sad, poslije ovoga svega sto mi prirediste... Imam 3. brata i sestru .. evo, sad se njih sjetih koliko ste me poplavili valovima miline pa me strah da ja ovo nijesam umro i vi ste Andjeli bozji oko mene. Odgovoricu Vam sjutra hocu kao budisticki svestenik da otcutim ovo sve, samo za sebe... Hvala ! (faraonn 28.02.2006. 21:23)

Hera...... ovo si odradila u stilu velike boginje..sad ti se i ja klanjam.... Mislim da pred takvim tekstom naš Faraon mora zastati i ostati... Dobro je sve prošlo..onako kako su bogovi htjeli i Boginje naravno........ (Rajna 28.02.2006. 21:58)

Faraone dragi, što se to dešava, ovdje se govori o nekim odlascima. Nisam u toku, pa skužaj ako što krivo kažem. Naime lijepo si mi održao lekciju, glede moje pjesme "zbogom ljubavi". Iako je pjesma samo moj poetski izričaj, nikako stvarnost. Jer ja volim sve ljude, prirodu, sve što me okružuje i ono što me veseli i rastužuje.. dakle imam puno ljubavi za sve. I mene vole drugi ljudi, zapravmo mislim da me svi vole, jer ja volim sve. No ja sam nekoj drugoj Ljubavi napisala pjesmu, onoj na koju sam ljuta, što je jedna komenatrorica dobro primjetila. E sad, ja se makar svadjam s ljubavlju, no možda joj ipak ne zatvorim vrata, ovisi.. a ti ? Što je stobom? Kuda se ti to i zbog čega povlačiš, predaješ? To nije primjereno jednom faraonu. Iznesi "žrtvu" do kraja. Možeš ti to, kako je meni najlakše zalupiti vrata pred licem ljubavi, tako se je izgleda tebi najlakše povući nekud.. Sad kad bih mogla s tobom popiti kavu, ne bih se makla dok te ne bi uvjerila da se nikad ne predaješ, ne odustaješ... odustajanje je predaja, a predaju se samo slabi, plašljivi, strašljivi.. a ti nisi taj..Ja se nikad ne povlačim, nekad mi je glava tvrdja od zida, pa zid popusti.. Idemo dalje.. Pozdravljam te, te se nadam da ću saznati o čemu se radi, ako pak ne, nema veze, bitno je da i ti faraone faraonski tu.. sa nama.. ;)) (erin 28.02.2006. 23:00)

Sunce je uvjek tu, samo ga nekad sakriju oblaci, magla ....ali oni su samo u prolazu, a Sunce uvjek tu za nas ........ izađi, neka te obasja svom svojom ljepotom, ali ne dozvoli da te zaslijepi . Lipi pozdravi s toploga juga :) (sunce 02.03.2006. 22:12)


- 07:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

Siječanj 2024 (2)
Prosinac 2023 (1)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (1)
Kolovoz 2023 (2)
Ožujak 2023 (1)
Veljača 2023 (1)
Rujan 2022 (2)
Kolovoz 2022 (1)
Svibanj 2022 (1)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (2)
Prosinac 2018 (2)
Lipanj 2018 (1)
Listopad 2017 (1)
Lipanj 2017 (1)
Siječanj 2017 (1)
Studeni 2016 (1)
Listopad 2016 (1)
Srpanj 2016 (2)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (3)
Travanj 2016 (1)
Ožujak 2016 (1)
Veljača 2016 (4)
Siječanj 2016 (5)
Svibanj 2015 (2)
Prosinac 2014 (2)
Prosinac 2013 (1)
Svibanj 2011 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (1)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
moji stihovi, moja razmišljanja






Čast mi je!

Pozdrav Svima, lijepo je u ovakvom Okruženju biti...
Trudicu se da odrzim nivo ako moje mogucnosti to dozvole...
Pozdrav i Dami koja mi je omogucila prisustvo na Vasim stranicama!!!







Arhiva - faraonn










faraonn2006@yahoo.com









Pjesma koju slušate na blogu je "Da sam ja netko" u izvođenju grupe
"Indexi"



Broj posjetilaca bloga:

Free Hit Counter

hit Counter


Trenutno posjetilaca na blogu:

online














Cursors