Fantasy Dnevnik

subota, 17.11.2007.

Vratio se bolesnik

Kako da ga drugačije nazovem?
Došao je sav bolestan i jadan, i kako da mu sad istresem u lice sve što mi se skupilo svih tih dana dok sam čekala da nešto napiše. Nije imao nikakvog obrazloženja, naravno. Samo je bio bolestan.
A moja bezobrazno pozitivna strana zaboravila je da sam bijesna i otišla spremiti mu neki lijek, koji samo ona zna. Dok je ponosna strana ostala stajati tamo i mrko ga gledati, ali ta strana je u ovom slučaju postala nevidljiva, jer je bezobrazno pozitivna kuja u meni nadvladala. Ne znam kojim pravom.

I onda kad sam mu ja, odnosno moja bezobrazno pozitivna strana, donijela tu skuhanu stvar, kreten me uhvatio za dupe.
Eh, onda je bezobrazno pozitivna strana prihvatila poraz i postala nevidljiva, a ponosna i osvetoljubiva je stupila u akciju.
Taktično sam mu se približila, pazeći da se ne nabijem na onaj nebulozno glup oklop sa šiljcima, i onda mu glavom razbila nos. Nek ga bar nešto boli onako kako je mene boljela njegova odsutnost. Tako je. I onda je moja ponosna strana bila sretna i meni je bilo lakše.

Na žalost, odmah si ga je zacijelio, pa sam to morala ponoviti još nekoliko puta, tako da me na kraju morao podići u zrak iznad glave. Onda sam to napravila koljenom.

Moja ponosno-osvetoljubiva strana je skakala od sreće.
Toliko sam bila sretna na postignuću da sam slučajno bacila vatrenu kuglu u pod. I spalila jednog zeca koji se šetao pored.
Bilo mi je užasno žao zeca, ali onaj gladijator je to dočekao iznimno veselo i navalio na njega.

Nakon što se ponosno-osvetoljubiva strana iskazala i osjećala se osvećeno, ona pozitivna kuja se opet vratila i zamolila Arathorna da skine oklop, i čak mu pomogla pri tome. A onda ga je počela grlit.

Ne znam, ponekad mislim da bih trebala sjest i razgovarat malo o principima s tom pozitivnom stranom.
Kako da ja zadržim svoj ponos kad ona jedva čeka da ga krene grlit??

17.11.2007. u 00:00 • Tko viri u naš dnevnik?0 nemoj#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je ovo?

naziv govori dovoljno
još ću samo reći da nas dvoje piše...

Where reason fails to exist
comes fantasy

And ruins what has
left of it


u dnevnik upisuju:
Arathorn - arogantni fighter
Tenallys - zbunjena wannabe čarobnica

Prečaci do potrebnih stvari

Blog.hr
Forum.hr

DeviantArt
Eydis Fantasy Forum
Discworld Guild

Dominic Deegan strip

Prečaci do fantastičnih stvari

Miridhas
Maya Courage
Daenerys
Izabrane
Noćni Vuk
Things From Hell

moon phase