31

utorak

srpanj

2007

PROMOCIJA ZA BEDAKE

Konačno smo otišli na tu promotivnu večeru.
U stvari, trebali smo ići još u prošli petak, ali Pajo je bio zauzet, a i sjetila me ženska tek kad je nazvala za potvrdu rezervacije. Ukratko - zaboravili smo...headbang
Paji puklo crijevo za gorivo. Već ga u posljednjih godinu dana mijenja po - enti put... I svaki put pukne - kad je rezervar pun ili bar pola rezervara lud.
Zalio cijelu ulicu, gorivo suklja, Pajo psuje blabla, bio je bijesan kao guja burninmad.
Kako se radi o injekcion motoru (ajnšpricu, po naški), gorivo ide pod većim pritiskom i obična (k'o fol armirana) crijeva začas odu k vragu. E, ovo posljednje je otišlo stvarno k vragu - raščehalo se, sve je smrdilo, kao da smo na naftnoj bušotini rolleyes
I jučer, kao za vraga - nije stigao otići u trgovinu s tim pojačanim crijevima, pa smo morali na večeru - pješke. I kiša koja cijeli dan nije padala, a stalno se spremala - počela je padati - baš prije nego smo krenuli puknucu...
Najradije bi ostala doma, ali - kad smo se već spremili cool
Još nas je Zmaja iskoristila, da joj vratimo DVD-e u videoteku, jer nam je - kao usput naughty
I stigosmo nas dvoje, kao dva stara penzića. Nismo oboje navikli na hodanje, pa nam - škljecala koljena. Zmaja me ponovno pokušala navući na neku modnu kombinaciju, ali se nisam dala nono
I dobro da nisam...
U dvorani našeg "Obrtnjaka" (tako se nekad zvao restoran i ja ga još uvijek tako zovem), bilo je već dvadesetak parova. Neki su se vani načekivali i lagano pi*dili burninmad...
Ubacili nas s još jednim parom za stol...poslije se ustanovilo da je čovjek išao s Pajom u vrtić (!!) yes
Žena je bila simpa, ajde fala bogu da baš nismo dobili neke dosadnjakoviće ili ne daj bože - snobove thumbup...
Iza nas su sjedili - bračni par penzića, koji su se stalno lagano svađali i mislili da su diskretni, no oboje su nagluhi, pa je ta diskrecija bila samo u - njihovoj glavi. Bilo mi je čak žao što nisu ispred mene, da ih bolje vidim smijeh...
Radilo se u stvari o promociji turističke agencije iz Pazina, dobili smo poziv za besplatnu večeru (nakon što se Pajo pokušao elegantno izvući) i na toj večeri smo trebali ispuniti neke kupone za nagradno izvlačenje u prosincu i dobiti dvije karte za besplatni jednodnevni izlet u Istru naughty
Pita mene Zmaja - u čemu je caka - da je sve - besplatno ??? A ja na to kažem da ne znam, ali da neka caka - sigurno postoji. A Fanika je kao nevjerni Tomo - ne vjeruje dok ne vidi namcor
I uleti mladi frajer s tako snažnim glasom (usput, doletio je iza leđa), da mi je srce stalo eek.
Mali ima lijepe smeđe okice, visok, zgodan, sa glasom poput opernog baritona (nije mu trebao mikrofon) - predstavi agenciju, sebe, svog kolegu... (kolega malo liči na Dina Debeljuha, valjda im je to teritorijalna deformacija)...
A onda nam objavi, da agencija ima ekskluzivno pravo prodaje proizvoda francuske firme i eto - oni su nas pozvali na besplatnu večeru njami i željeli bi nam - predstaviti svoje, tj. te francuske proizvode smijeh...
E, u tom grmu leži zec... Moj Pajo je tip kojem svašta mo'š uvalit' i odmah sam se spremila da ga druknem pod stolom - kad se počne previše - zanositi lud
I mlađahni bariton u stilu mađioničara - strgne crvenu ponjavu sa stola ispred nas. Ja sam doduše mislila da su to pokriveni instrumenti žive glazbe headbang... Onaj Debeljuh je valjda mijenjao zgodnu hostesu, koja je valjda zbog nagle promjene vremena - dobila hunjavicu rofl...
I mi ugledasmo izložene - madrac, latofleks podlogu, medicinski anatomski jastuk, podlogu na madrac, pokrivač... I sve to od - čiste runske vune. Ja, kad sam se sjetila onih temperatura od + 40, zamislila se pod svime time - oblio me znoj rofl.
I nahvalio nam mlađahni sve prednosti, vrline, kvalitete (nema ni jedne mane) proizvoda. Morali smo ruku dignuti svi koji imamo - latofleks ili novi krevet, pa svi koji smo zadovoljni sa svojim krevetima, pa svi koji nismo zadovoljni bang, svi koje boli kralježnica...
Pajo i ja nismo dizali ruke, ali ja se nisam mogla suzdržati, počela sam se cerekati. Onda sam nabila na nos naočale, da sakrijem suze od smijeha, a mlađahni je valjda mislio da sam nabila naočale zbog prevelika interesa, pa je stalno zurio u mene, kao da objašnjava samo meni cool.
To me još više natjerivalo na smijeh i na kraju sam morala (fala bogu, što sam sjedila uz veliko staklo, s pogledom na vrt) - skrenuti pogled na kišicu vani, da se malo skuliram smijeh.
Onda smo morali svi redom opipati - madrac, presvlake, podloge, jastuk...
Bogme - Fanika nije ništa pipala (kruljilo mi u želucu), iskoristila sam gužvu i otišla u toalet - obrisati nos i suze headbang
Onda smo konačno - dobili večeru njami (napokon), uz predhodnu najavu - da si piće moramo naručiti i platiti - sami party
Pita Pajo konobara - što ćemo otprilike jesti da si zna naručiti piće headbang. Ja skoro pukla - ponovo smijeh Moj siroti Pajo mislio da bude dobio meni i birao klopu - koja naiva bang...
Hitili nam pred nos tanjure s bečkim odreskom i restanim krumpirom uz zelje salatu, košaricu kruha, sol, ocat i čačkalice i - basta njami
Fanika si naručila dva deci čistog crnjaka (bez vode), Pajo deci crnjaka s deci vode party
Kad sam malo razgrnula ono što su nabacali na tanjur, pitam ja - za krišku limuna (da sam znala, ponijela bi jedan limun od doma). Nemrem ja pohano - bez limuna. No, od limuna ništa, a Pajo mi veli da si - poprskam s octom (!!) bang...
Ne moram vam ni reći da sam od cijele grupe - najdulje jela, mlađahni je stalno pogledavao prema meni, jer je gorio od želje - da nastavi s tiradom o - madracu, pokrivalima i jastucima. Fanika polako preživala, žvakala i baš me boli - za cijeli svijet cool...
Napokon je prisjeo za svaki stol - da nam predoči cijene i način plaćanja.
Ja se uopće nisam zamarala s cijenama, vrebala sam da Paji slučajno ne padne na um kakva investicija bang
Šalu na stranu - proizvodi su kvalitetni, daleko od toga, samo nekako mi cijena nije baš srcu prilegla nut. Nekih dva soma eura, pa onda uz neke popuste - 20% manje...
Kad se Pajo počeo raspitivati za madrac (jer bi u tom slučaju sve ono što ide gore dobio zabadava), ja ga trknuh - nogom ispod stola.
Mlađahni trepće lijepim smeđim okicama, gleda u mene, najmanje zainteresiranu...
Ja odahnula, kad je Pajo rekao da će razmisliti, na što mu je mali dao svoju vizitku (sad sam se bar domogla, uz Pajinu pomoć - broja od mlade piletine). I još veli da je u hotelu do - petka thumbup Mmmmm...
Naravno, bilo je naivaca koji su potpisali ugovore. Poslije smo dobili "besplatne" karte za jednodevni izlet u Baredine. Fanika nabila nos u karte i shvatila da je sve besplatno osim - vodiča, ručka i ulaznice. A to stoji - 280 kn po osobi (!!). Sve drugo je besplatno. A ako ne možeš (ne želiš ići besplatno), onda karte pokloniš nekome, pod istim uvjetima... Baš si zamišljam face onih kojima bi to poklonila, pala mi na um - južna susjeda naughty...
Tu sam se skoro zagutila - ako želiš povesti sa sobom još nekoga - nadoplaćuješ - 520 kn po osobi, iznad 14 godina (!!). Ispod 14 je nadoplata - 250 kn. nutnutnut
Na kraju stigle hrpe jastuka u vakumiranim vrećama. Ja se ponadala da bumo ovaj put dobili nešto - stvarno besplatno - za rastanak, ali nono...
Pajo kupio za Zmaju jastuk i išli smo doma s jastukom ispod Pajine ruke lud
K tome jastuk mi ne paše ni u jednu jastučnicu headbang, ali koštao je - 100 kn. Takav sam mogla kupiti u Kauflandu za 39.99 kn, čak je standardnih dimenzija i - bolje napunjen.
Zmaja se smijala ko' bedasta dok sam joj prepričavala u čemu je caka. Čekala nas budna, samo da to čuje rolleyes
I tako, prošla naša "besplatna" promotivna večera, koju smo mogli pojesti u svakom našem lokalnom restoranu, u doba gableca - po 15 kn njami.
Karte smo spremili. Ako idemo svi troje - trebali bi pljunuti 1080 kn lud
A što tek da nije besplatno...
E tako naivni - ipak nismo, iako ni onaj jastuk od 100 kn - ne mogu prežaliti. Na kraju - Zmaji ne paše, pa je Pajo rekao da smo fine guzice, i da će on spavati na njemu - naravno kad ja nabavim jastučnice za njega naughty

Sve vas pozdravljam wave i šaljem kiss
Šteta što fotić nisam ponijela...

No, nema veze, ima uvijek nešto u zalihi...

Ispred oldtimera - večeras...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Sad sam se već zaigrala...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Zmaja objesila facu...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Pes od južne susjede (posudila ga s reklame za kremu protiv bora), izgleda miroljubivo...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com



<< Arhiva >>