06

petak

srpanj

2007

BACANJE U BIZNIS

Kako vrijeme prolazi...Kao da sam jučer pisala post, a ono pet, dana prošlo kao jedan.
Ulijenila sam se, vani ljeto, Zmaja navečer na kompu, kad bi mogla na red - zaspem, ujutro nemam vremena...
Jučer poslijepodne smo Pajo i ja - uramljivali moje slike.
Svi me već dugo vremena nagovaraju da konačno počnem nešto s tim svojim slikama. No, prva stvar je - slike uramiti. Kad sam obišla "uramljivače", skoro sam pala na dupe. Ako hoćeš solidnu, dobru ramu - pljuni dvijestotinjak kuna. Mili bože, treba mi dvije tisuće kuna da samo desetak slika uramim.
Onda sam si mislila i smislila...Natjerala Paju da obiđemo Pevca i robne centre. Onda se spustila kiša, pa smo capkali po pljusku - od jednih do drugih. Baš je bilo romantično.
Izabrala sam nekoliko gotovih reprodukcija, ne zbog reprodukciija, nego zbog - rama. Većih, manjih. Bitno je da su dobre, nisu glomazne, ni prenapadne, onako diskretne i bojama prilagođene tehnici i slici.
Onda smo jučer cijelo poslijepodne, a bogme i kasnije (bila sam budna do pola dva u noći), uramljivali slike. Ja, kakova sam picajzla, trebalo je biti sve savršeno i "na crtu", pa sam neke stvari popravljala do savršenstva.
Slike sam povješala na zid i divim im se cijeli dan nut...
Danas sam umorna k'o pas, neispavana zijev i razdražljiva puknucu.
Otišla sam na bazen, odlučivši da se malo okupam, ali kad sam tamo stigla, nije mi se dalo. Ali sam zato verglala sa poznatima i bilo mi je bolje.
Nemam nekih novosti da vas s njima zamaram, pa ću stati i ostaviti vam fotku s bazena, večeras ...

Hi hi, Paji iznad glave - kanta za smeće, genijalno thumbup

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Moja galerija...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

thumbup
wavewavewave

UPDATE :

Poslijepodne sam izašla na sunčanje, u mojem kutku. Kraj ograde, ispod kupina - nešto šuška... Kad ono - ovaj mali šuškavac. Kopao je njuškicom, tražio prolaz k susjedu, ali je žica - pregusta za malog debeljka. Nisam mogla odoljeti...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

wavemahwave

<< Arhiva >>