ponedjeljak, 15.01.2007.

Ej živote, e moj kume...=)

Eh da.
Za 20 min izlazim van iz kuće, i odlazim u školu. Uf. Nisam baš u najboljem stanju, nikako. Kašljem ko mutava, nos me je* ko mutav, a glava rastura. Ali idem sad. Ne smijem danas propustiti dan u školi.
Dobila sam tu neku štafetu, šta ja znam, ali sad neću pisati o tome, nemam vremena, morat ću razmisliti još koje stvari da napišem. Sad trenutno mi ništa, ama baš ništa ne pada napamet. Ma bude, danas ću se prosvijetlit u školi. Da, sve se bojim. =)

Bila vani, spavala kod Ane, u subotu. Bilo je vani dobro, naplesala sam se nakon dugo vremena. Ljudi svi poznati, nema koga ne znaš, muzika super, prostor ok... Sve u svemu, odlično! Nisam pila, u ovakvom stanju je to bilo pametno. A ni inače ne pijem, tako da mi je svejedno.
Ovaj put si nisam dozvolila da me nešto zezne, a ne! Malo sam u jednom trenutku se oneraspoložila, ali kad sam krenula van nasmijala sam ko nikad u životu. heheh. Neću pisati tko ni gdje, jer bi moglo biti svašta. =) (znat će on). Hehehe.
Kao što sam rekla prošli put, strah me te škole. Ali problem je u tome što sam se ja već uvjerila da ću pokvariti ocjene, uvjerila sam se da ja to ne mogu, da se meni ne da. A jedino JA mogu doći i reći, uhvati se knjige i uči! A ako budem ovako razmišljala, ništa od toga... Ma budem se ja još sredila. =) Lako za to. Ima drugih stvari koje se provlače već duže vrijeme. I sad se već čuju nadaleko. E baš me zanima tko stalno priča gluposti? Kome dođe na pamet da ide pričati nešto što uopće ne postoji? Ne razumijem.
Ali baš me boli briga, iako sam se baš iznenadila kad su me pitali, ali eto. Odgovor je tu.

Eh da, morat ću krenuti u školu polako. Ala, koliko dugo to nisam izgovorila! =) Eh da.
Uživajte mi ljudi, ja polako krećem, imam osjećaj kao da sam na smrt osuđena, al nema veze, odmah mi je lakše kad se sjetim da ću vidjeti sve ljude iz škole. Eh da, pogotovo... ;)
Da.
Odo.
Sve vas volim. Još uvijek stoji ono iz prošlog posta: VOLIM I VOLIM! Naravno.
=)

- 11:30 - Tvoje riječi ( 43 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>