It is easy enough to be pleasant,
When life flows by like a song,
But the man worth while is the one who can smile
When everything goes dead wrong.
For the test of the heart is troubled,
And it always comes with the years.
And the smile that is worth the praises of earth
Is the smile that shines through tears.
Ella Wheeler Wilcox

"All our young lives we search for someone to love. Someone who makes us complete. We choose partners & change partners. We dance to a song of heartbreak & hope. All the while wondering if somewhere, somehow, there's someone perfect who might be searching for us".
-The Wonder Years-

"Love doesn't make the world go round. Love is what makes the ride worthwhile".
-Franklin Jones-

"You know when you listen to music playing from another room? And you're singing along because it's a tune that you really love? When a door closes or a train passes by so you can't hear the music anymore, but you sing along anyway...then, no matter how much time passes, when you hear the music again, you're still sing in the exact same time with it. That's what love is like."

"Woman was created from the rib of man: Not from his head to be thought of only, nor from his hand to be owned, nor from his foot to be beneath, but from under his arm to be protected, from his side to be equal, and from his heart to be loved..".

"Take your life in your own hands and what happens? A terrible thing: no one to blame."
-Erica Jong-

"At the end of the day, there are some things you just can't help but talk about. Some things we just don't want to hear, and some things we say because we can't be silent any longer. Some things are more than what you say, they're what you do. Some things you say cause there's no other choice. Some things you keep to yourself. And not too often, but every now and then, some things simply speak for themselves."

"He that falls in love with himself will have no rivals."

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today is a gift; that’s why they call it the present."

"Ever wonder how long it takes to change your life? What measure of time is enough to be life-altering? Is it four years, like high school? One year? An eight-week walking tour? Can your life change in a month, or a week, or a single day? We're always in a hurry to grow up, to go places, to get ahead.. but when you're young, one hour can change everything." -OTH-

nobody said it was easy..no one ever said it would be this hard...

četvrtak, 30.06.2005.

hm..i jos jedan post..ali ne njemu..

ok..saljem..nemam blege..oce objavit..ni nista..ali saljem..
aha..owako owih dana sam puno razmišljala..i mislim da sam postala profesor baltazar..uspila sam nesto zaključiti..znate kako ljudowi uwik plaču..i budu jako..jako tužni..kada im je srčeko slomljeno....a pa ne smijete..hm..tko sam ja da to kažem =)) ali uglawnom..ja to znam..jer sam razmišljala..a to do sada niste skužili =)) sad sam se zbunila..aha htjela sam reći zašto..
zato jer sam ja..tam tam tam...otkrila razlog slomljenog srca...
aha..da..da..baš ja...
jer widite owako..slomljeno srce je zapravo dobra stvar..jer owako..da nema slomljenog srca..kako bi osoba koja ga je slomila..zbog koje je slomljeno..mogla izaći wani..pa nikako..i zato slomljeno srce služi..pa ta osoba..moze izaći..wi je mozete zaboraviti..i onda kroz taj procjep..moze uci netko novi..netko kome je stalo..i onda ta osoba..polako uđe unutra..i wi je uopce ne skužite..pa se ona polako udomaći u wasem srceku..i zasije onaj procjep da je vise ne bi mogli izvaditi wani..i sad..kuzite li..to je recimo dobra stvar...jer inače..stalno bi wam u srčeku bila ona zjocesta osoba..koja vas čini tako tužnom..a to nije dobro..a owako može wam se neki drugi zloćo ušuljati u srce..a ako budete plakali..pa utopit ćete ga..hm..a kako bi to bilo..ne..nene...i tako..ja sam ustanovila..da slomljeno srce..koliko god teško bilo...ipak ima smisla...
i tako..ja pametna =))
i sad razmišljam..da li da ovo pošaljem tetama i stričekima u uredništvo..da oni čitawoj blog populaciji kazu da napokon..slomljeno srce ima neki smisao..koliko jadno bilo =)) ali nisam sigurna bi li oni skuzili..hm..oni ne znaju koliko blesawo sve to može biti..jer traže komplicirano objašnjenje..i tako ljudovi moji..odluka je vama..ako mislite da bi moju beskrajnu pamet..morala podjeliti sa ostatkom nacije..stisnite tipku a...ako ne..mogucnost je tipka b..hm..da uglavnom..odlucite..

- 11:14 - Komentari (37) - Isprintaj - #

utorak, 28.06.2005.

i'm gonna do it again..

danas sam plakala...puno...zbog jednog komentara...stvarno posebnog..od osobe koja mi trenutacno znaci sve..a i kojoj je post bio upucen..i rasplakao me..ma mali fala ti..to mi je stvarno puno znacilo..hhe..rasplakao me jesi..ali kao da je to nesto novo..sam ti zelim zahvalit..sto si tu.-..kao sto si i uvik bio....hvala i vama svima..puno mi je znacilo..joj..jos uvik placem...a sto ces..uvik si znao dirnuti u moje srceko..a sto reci..hvala ti mali moj...zbog svega sto mi znacis..zbog toga sto si moj zivot uvik znao ispuniti..makar samo na one trenutke..rijetke..a tako posebne..znas mali.. uvik ces mi biti nesto posebno..ono sto sam imala vise nego ikoga bez da sam te uopce imala..hm..ne kuzim ni ja..ali kao procitas..zelim da znas da mi je stalo..i da ne bi moje srce puklo..bar ne vise..nego sad.,,..i hocu da znas..ja sma se citavo vrime bojala za tvoje..bojala sam se da ce puknit..da cu ga ja slomit..a sad..sad je kasno za sve..ali ne..nije..ja bi tebe jos uvik u zivotu..makar kao prijatelja..jer ti..ti si uvik mogao staviti osmjeh na moje lice..uciniti me potpunom..sretnom..samo zbog sebe..i to ne bi htjela izgubit.. makar to znacilo..biti priajtelj..ostati prijatelj..nemoj dopustiti da prestanemo..da nestanemo..molim te nemoj...

- 00:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

nedjelja, 26.06.2005.

ne znam..ono nešto..ponovo isto...nesređene misli..

evo novi post..nekon dugo vrimena..ili bar post u kojem imam išta reći..ovo mi je jedan od posebnijih postova..ima posebno mjesto u mom srcu i zato molim vas nemojte komentirati ako zbilja ne mislite nešto reći...jer trenutacno one besmislene fraze ne bi mogla podnjeti.,...

ovo je mali za tebe...posljednji put...
znas...još te uvijek ponekad vidim..u mislima..u snovima...i tada mi sve bude tako stvarno...da više oči ne želim otvoriti,,,jer znam da ću te onda izgubiti..ali ne mogu..i uvijek otvorim oči..ponovo sam sama...i tako me strah..i sve me boli..od čežnje ze tobom..i dala bi sve samo da si tu kraj mene..zauvijek...ali tebe nema...niti češ doći..i znam i shvaćam..da nemam nikakvih prava na tebe..i da nikad nećeš biti moj..i znam..da si sretan s njom..i da bi te trebala pustit..prestati se nadati..ali ne mogu..jos sam mala..ne kužim..da je nekome srce trebalo biti slomljeno..ne kužim..kako sam to ispala ja..ne ne kužim ni kako sam te uspjela ovoliko zavoliti..nisam znala da je moje srce toliko veliko da u njega moze stati toliko ljubavi...to me nitko nije naučio..nisam ni znala..da kada ti je srce tako veliko od ljubavi..da je dovoljna samo jedna spoznaja...da srce te osoba ne kuca za tebe..da ne osjeća isto kao i ti...i onda se tvoje srce rasprsne..i ostanu ti samo komadići ali onda bude još gore..jer svaki komadić....još više gori..blješti ljubavlju...za njime..i tada više ne znam što ću...i svaki put..nakon svakog novog razočaranja..svaki komadić puca poinovo..i tada više ne znam..koliko komadića ima..ni kako ih skupiti..i samo sjedim..slomljena iznutra..ali ne priznajem poraz.. glumim da sam jaka...i držim osmjeh na licu..i nikoga nije briga..svi su previše zauzeti sa svojim problemima..da bi primjetili da se ja polako raspadam..a ako neko i skuži samo ponavlja one besmislene fraze...koje ne znače ništa...ja sam često slušala....drži se..bit će sve ok..ili pusti vrime neka lječi rane...i tada se mislim..ma da...ako je tako..zašto...ma zašto...vrime ne prolazi brže..ili rane brže zarastaju...i tada mi je samo gore...i osjećam se još usmljenije...jer samo želim...da netko shvati...priđe mi..i ne izmišlja gluposti..nego kaže nekoliko rječi....riječi koje nešto znače..nešto poput..znam da te jako boli..i ne mogu pomoći..ali bez obzira na sve..ja ću biti tu..što god se dogodilo..koliko god te srce bolilo..nazovi i bit ću tu...na mene se uvijek mozeš osloniti...pa zar je to tako teško..par rječi..riječi koje nešto znače...


evo editiram..samo da kazem..napravila sam jos neke bannere..nisu nesto..ali mojih ruku djelo..
i da frendica mi je danas otvorila svoj blog..tj nastavila pisati na moj stari..tako da posjetite i nju =)) tu je adresa..a imate i njen banner...nemoj se ljutit na mene =))

- 23:29 - Komentari (23) - Isprintaj - #

srijeda, 22.06.2005.

i feel...like an idiot...

i really feel that i'm losing my best friend..
i can't belive this could be the end...



evo ljudi...dugo me nije bilo..nisam mogla..seka je doma..nema meni do kompa...=)) ali nema veze nadoknadit cu ja to...samo vi cekajte...=)) pa ste onda gotovi=)) sve cu objasnit..ma pusa svima..

da nam bog noćas da...

ljubav kao zadnju priliku..

rađe nego svijet uzeo bi nju...

i ne bi nitko...

kao ja...

tvoju ljubav tako čuvao...

nju sam imao pa izgubio...

- 22:10 - Komentari (22) - Isprintaj - #

utorak, 14.06.2005.

u životu postoje trenutci kada vam netko toliko nedostaje...
da ga poželite izvaditi iz svojih snova
i zagrliti u stvarnosti..

- 22:54 - Komentari (37) - Isprintaj - #

subota, 11.06.2005.

i'm so proud =))

jucer sam odgovarala povjest.......i pogodite!!???
uspila sam..ispravila sam...kako sam ponosna..hm..mislim ispravila sam na 2..ali sam ispravila..
i moram joj kupit cokoladu..hehe...ja podmicujem =))
cokoladu u plavoj kuverti =)) uhuh..kako sam sad happy...srceko mi je na mistu =))
uhuh..sad sam ponovo happy..i vise me nije briga ni za sto..osim da ovu skolu rijesim..i da sve ponovo bude ok..
hehh..i prestala sam se brinut za ljubavno stanje mog srceka...koristit ce i njemu i meni malo mira...a sto ga vise mucit..nema se malo smiri..poa sto bude..bude..pa zar niej uvik tako..kad je zivot..samo jedna blesawa....partija karata...pa sad sve ovisi o karatama..tako da se ja povlacim..sve dok ne dobijem neke bolje karte..heh...ma vidit cmeo sto ce biti..lito ce..turisti i sve..a ja ne padam..znaci moci cu vani ici..pa mozda mi neki stranac zavrti glavom =)) sto je jako nemoguce s obzirom koliko se cesto ja zaljubljujem..hm..ono svakih 5 min...heh..ma ponovo sam na starom..sritna i zadovoljna..heh...tesko meni...ja prolazim =)) moram biti happy...heh..ma sve ce sad biti bolje..kada pocme lito..kada svi se moji skupe na jedno misto..a ne ovako...kada sunce i more..izljece sve rane..kada svi oziljci zarastu =)) heh...i to ce se dogodit..a sto reci..minjam raspolazenja...hm..mislim da sam trudna.=)) wohoo...bezgresno zacece...znala sam ja da sam ja savrsena =)) hehe..ma ludo..pricam gluposti..heh..ali nisam ja kriva..prehladila sam se...tako da sam na kapima za nos..i caju..hm....dala sam se u ilegalne droge =)) da vidite kao se lako navuci na njih =)) heh..sad sam zbilja poludila..ma gluposti..heh..idem sada..moram se spremiti..moja family radi neki reucak..zabavu na selu..ma moram ici..ma blago mi se =)) zavidite mi =)) e da..oprostite sto ne komentiram..nesto mi ni to ne valja..u posljednje vrime..ma sve cu ja sredit..idem bas probat..

- 13:13 - Komentari (36) - Isprintaj - #

srijeda, 08.06.2005.

from hell with love ;))

hm..evo novi post..ili bar pokusaj ;))
heh..sto reci.hvala vam ljudovi svima na tome sto ste bili happy zbog mene i sve to..sto vas je toliko..i sto vas je bar malo briga za mene;))
hm..i sad dalje..hm..nisam tila napistai ovaj post..glupo mi je..uvik pisem...tuzna..i ova zadnja dva posta...su mi najdraza..tada sam bila najsretnija...hm..ali sve sto je dobro prodje..heh;)) zajeba;) tako da sam ponovo tuzna..hm..ma nisam...mislim jesam,ali sam i happy...relativno happy..sad bar znam sve...hm..i sad ajde objasni ;)) a ne mogu..ne znam kako..a i sto reci...tuzna sam..a zbog cega..a zbog istih stvari iz pocetka...
i couldn't help it..i just made the same mistakes again...
i sad...sad placem potiho..hehe..a ponovo zbog svega istoga...dopustila sam si ponovo da bez ikakve sumnje virujem da su svi ljudi dobri..da ne postoji zloba..ljubomora... zelja za tudim suzama...heh;)
sto reci...nisam imala repeticije..hm..ne znam sto je bilo..zaboravio je na mene..izgleda da mu ipak nisam toliko vazna...ah..sad bar znam...
i will survive..as long as i know how to love...i know i'll stay alive..
i got all my life to live..i got all my love to give..
and i will survive...
sad znam..da nemamo sanse..koliko god ja umisljala gluposti..zamisljala scene iz romanticnih komedija..moram se probuditi..hm..svjet dalje krece..nece samo stati da se ja opametim...hm..a mozda i hoce..ovako onako vrti se samo oko mene ;)) hm..just kidding..toliko umisljena ipak nisam;)) heheh....heh..mislila sam da cu biti tuznija ;) ali sto cu..ne mogu uvik plakati zbog iste stvari..a pa ne mogu...necu..
hm..rekao mi je jedan prijatelj..kako sam ja previse patila...da mu izgleda da sam se navikla...hm..pa i vejrovatno i jesam..heh..jer meni je stvcarno bilo cudno..malo me zabrinjavalo ovo moje pretjerano veselje..hm..to jednostavno nisam ja...sve sam ljude strasila...heh...ali bilo je zabavno..lipo z apromjenu..ali necu se sada zbedirati...jer znate kako kazu..koliko god lose bilo..uvik moze biti gore...;)) hm..vjerovatno...tako da cemu se zamarati...hm..morat ce i to jednom proci...;)) a vidt cemo sto cu dalje...kako cu se snaci...

- 13:01 - Komentari (27) - Isprintaj - #

srijeda, 01.06.2005.

here we go again;))

evo ponovo pisem post..pokušavam ih bezuspješno objaviti..ali mi nešto ne uspjeva..ja mislim da se moj kompy ljuti na mene..pa mi neda da idem u blog editor ;) zjočesti jedan..hm..i sad sam zaboravila sto reći..hm..vise nisam tužna.. nisam ni sretna..ali nisam tužna..onako sam taman..i sto reci..mjenja se sve...kao i ja..malo sam postala blesavija.. mislim da mi je sunce u glavicu udarilo...hm.. ali mi se čini da razlika nije prevelika ;))
hehe...i sto reći..ma nemam puno toga novoga..mislim ima..ali je sve blesavo..hm..i sad objasni...evo dečki npr....ovako čudowište...e pa on je budala..nije skužija..on želi sve ponovo..onako da trčimo jedno za drugim a nitko ništa ne radi..ma da..baby keep on dreaming..hm..i tkao to..vjerovatno smo samo prijatelji..bolje mu je to...we're better of this way..a sotona..hm..to nisam sigurna..više se ne čujemo..ma genijalno..a i nije me briga..mislim..je zaljubljena sam u njega..ali bolje mi je i bez njega..ah..sad lažem...ne mogu bez njega...ali proći će to..uvik prođe..a lik iz razreda..e to ne znam...ja mislim da smo sve pomišali..uhuh...i to bi bilo to..valjda..o dečkima..molim te kako zabavno..ma užas ;)) ne nije...imam još nesšto..ja najveća budala na svijetu...uspila sam srediti nesto svom bivšem i najboljoj frendici..i to čisto slučajno...uhuh..bacit ću se u školjku...ok..nadam se da ce sve biti ok..jer ako itijedno povrijedi onog drugog..slomit ću vas....jer do oboje mi je stalo više nego cete ikad znati..i tako...
a sad skola..e to je ujfuj..povjest mi je lako loša..a i matematike..ispada da imam neki dug iz prvog polugodišta...kompleksne brojeve ?? i don't remember...nevermind..i sto jos reci..dobila sam iz zadacnice 5..bila sam jako iznenadjena i jako happy...;)) i bila sma na moru..nisam se mogla kupati pa sam samo usla onako u more..zavrnila sma hlače...i smocila nogige..predivno je...sa svakim valom sve sam više tonila..obožavam to radit..obožavam miris mora...obožavam način na koji se osjecam..tako u moru..nekako zadovoljno...more me lječi...pa sam happy;))i to bi bilo to..post je već predug..idem vidit mogu li objaviti..cujemo se...sve vas vojim ;))

- 13:13 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


25 stvari, osjecaja i dogadaja bez kojih moj zivot ne bi imao smisla...

1. suncokreti
2. miris kreme za suncanje
3. jagode
4. ruka oko ramena
5. hvala i molim..
6. miris kože nakon kise...
7. osmijeh..
8. rijeci.. pisanje...
9. zaljubljenost
10. cipele..
11. lakovi za nokte..
12. brinuti se za nekoga
13. sanjariti....
14. razgovori do dugo u noc..
15. milli mill- eurokrem
16. kucu na plazi.. pjesak.. more i sve zajedno..
17. osjecaj kada mislis da je sve okey.. volis i voljen si..
18. trcanje.. ono koje te tako izmori da nitijedan problem vise nije ostao...
19. glazba..
20. ljubav iz knjige, dovoljno velika da stisa alarm
21. cvijetici i duge i leptirici i oblaci, baloni od sapunice...free falling..
22. putovati.. pokusati naci svoje mjesto..
23. poklone.. one samo da znas da je stalo..kamencic, pismo, cvijetic...
24. biti drama queen.
25. samopouzdanje..