četvrtak, 02.10.2008.

NOVO PLESO I JARUNSKI MOST

Jučer su nagrađeni učesnici natječaja nove zračne luke Zagreba. Treba čestitati pobjednicima ovog natječaja za Novo Pleso. Projekt je zaista lijep. Doduše, šira publika nije imala prigodu vidjeti i radove ostalih učesnika, pa mi je teško reći da li su ti radovi nosili u sebi takvu ljepotu kao nagrađeni rad tvrtke IGH s gospodom Brankom Kincel i Velimirom Neidhardt. Da se vidjelo i ostale projekte mogle bi se raditi usporedbe, ovako samo kažem da je ovaj nagrađeni projekt veoma lijep. Čujem da je to Radićev projekt. Naravno, meni, kao neovisnom promatraču, je posve svejedno čiji je to projekt. Drago mi je, doduše, da pobjeđuju naši domaći projektanti. Nije mi, međutim, svejedno i bitno je da taj projekt bude izveden tako lijepo kao što u ovom projektnom obliku sada izgleda.
Ako već nismo mogli načiniti usporedbe pristiglih projekata za Novo Pleso jedna druga usporedba se, međutim, ovdje nameće sama po sebi.
Budući da se na Novom Plesu radi o projektu kojeg potpisuje ista osoba (Jure Radić) kao i onaj projekt Jarunskog mosta (na kojem, kao, ribari vuku neku, kao, mrežu) treba reći da sam osobno bio i da ostajem pri tome da onaj projekt tog mosta ne bi trebalo izvoditi. Jer, koliko se god ovaj projekt na Plesu prekrasno uklapa u okolinu, toliko se onaj projekt Jarunskog mosta ne uklapa, jer cijepa i dere okolinu do bola.
Ne znam kakva je obveza investitora da uzima pri izvedbi nagrađene projekte. Ali sam za to da se napravi još jedna revizija projekata prije izvođenja. Ovu reviziju ne predlažem radi prekrasnog pobjedničkog projekta Novog Plesa, već radi prihvaćanja za izvedbu nagrađenog projekta Jarunskog mosta.
Ta dva projekta su posve oprečna. Jedan je prekrasan i odmah bi ga trebalo realizirati, ovaj na Plesu. A drugi je rugoba, ne po samom obliku mosta, i taj je sam za sebe lijep, već po njegovoj uklopljenosti u predviđeni prostor, u onaj prostor na mirnom Jarunskom krajoliku, koji će vrištati do bola ako tamo nebo zapara nagrađeni Jarunski most.

- 05:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.