ALIAS JARNO

Stvarno je grozno shvatiti i priznati činjenicu da su danas ljudi užasno egoistični...oke, ovaj „užasno“ može si dodati tko hoće...ali ovo „egoistični“ svatko si može dodati...sad sve ovisi o količini; neki su malo egoistični, neki malo manje od malo, a neki su puno...i to je to...svi samo govorimo ja, ja, ja...i nemamo vremena saslušati osobu s kojom razgovaramo...ne želimo ju saslušati...samo mislimo na to kako ćemo izbaciti svoje probleme van...stvar je u tome što zaboravljamo slušati, gledati, doživljavati, čitati...a ne bi trebali...
Svi mi prvo stavljamo sebe u krupni plan i brinemo se za sebe i samo sebe, a za druge tek onda kad se pobrinemo za sebe...ne bi tako trebalo biti...“ja“ bi trebalo biti na prvome mjestu, ali bi to „ja“ trebalo dijeliti mjesto sa „svi ostali bliski mi ljudi“...trebali bi biti u stanju iznjeti svoj problem i očekivati od osobe kojoj ga iznosimo da nas sasluša i samo sasluša ali onda i biti u stanju saslušati tu drugu osobu....
Zašto danas svima fali razumijevanje i suosjećanje; strpljenje...zašto smo svi sebični...
Tu po meni postoje dvije vrste ljudi, oni koji naprave nešto sebično ali onda i shvate da su u toj određenoj situaciji odreagirali sebično...i oni koji od svoje sebičnosti ne vide ništa drugo; oni koji ni ne shvačaju da ono što rade rade krivo...sebični su ali sebe uopće ne doživljavaju takvima; a za nekog drugog će vrlo lako tvrditi da je ono što oni sami u sebi ne vide...
Moguće je mijenjati se...samo da bi se promijenio prvo moraš shvatiti da neke stvari jednostavno radiš na krivi način; da u nekim situacijama jednostavno reagiraš na krivi način...i tek kad shaviš ( ako shvatiš ) svoju grešku, možeš raditi na tome da ju sljedeći put ne ponoviš...

28.02.2005. u 14:43 | 4 Komentara | Print | # | ^

Standing by the window
Eyes upon the moon
Hoping that the memory will leave her spirit soon

She shuts the doors and lights
And lays her body on the bed
Where images and words are running deep
She has too much pride to pull the sheets above her head
So quietly she lays and waits for sleep

She stares at the ceiling
And tries not to think
And pictures the chain
She's been trying to link again
But the feeling is gone

And water can't cover her memory
And ashes can't answer her pain
God give me the power to take breath from a breeze
And call life from a cold metal frame

In with the ashes
Or up with the smoke from the fire
With wings up in heaven
Or here, lying in bed
Palm of her hand to my head
Now and forever curled in my heart
And the heart of the world


Dream Theater- Wait For Sleep

28.02.2005. u 13:33 | 0 Komentara | Print | # | ^

trenutno sam u borbi sa malo lakšim mamurlukom...
np gužva u 16-ercu- gužva u birtiji ( da li me voooliiišššš )
i još bi sve bilo donekle oke da mi soba nema miris po onom čudu iz pročišćivača zraka...naime, slavih jučer rođendan...čak smo i do močvare skoknuli....garderoba je bila puna pa sam ja pokušala šarmirati tamo onu ženu da mi zbuksa jaknu ali očito da se na pali na osobe istog spola...damn... i kolko se sjećam; a sjećam se jedne pjesme; mislim da nirvana, čak se sad ne mogu ni sjetit koja točno pjesma...eto to je sve kaj sam od mjuze uspjela pohvatat, hehe...i ak sam dobro snimila sljedeće pitanje je za „nekad banderu“ jel ono bio jura? hihi
np iron maiden- wasting love ( kak je jebena stvar )
dobih od cura novu torbicu tak da sad više ne moram nosit onu torbicu koju je moja mama nazvala „sprdačinom“....zahvaljujem i ostatku ekipe na ostalim poklonima....kiss....heheeh kakav vam je bio kolač??

26.02.2005. u 14:14 | 3 Komentara | Print | # | ^

Misery

Ne znam da li to hvata samo mene ili i ostatak nacije; ali meni je više navrh glave ovog snijega, bljuzge i zime. Taman se otopi i onda napada novi...ma marš...
Htjela bi izaći van, prošetat se, ali kome se da gackat po tom sranju na cesti.
Oke, nije samo vrijeme razlog tog mog sveukupnog shit osjećaja već neka otupljenost, ma ne znam ni sama. I tolko me baca u depresiju da to nije normalno. Po cijele se dane osjećam jadno. Uopće ne znam kak da taj feeling opišem...nešto između riječi tužno, jadno, bezvoljno...ma nemam pojma...katafuckingstrofa...
I nikak da se izvučem iz toga...drobi me i drobi...

22.02.2005. u 16:03 | 3 Komentara | Print | # | ^

Sretan meniii, sretan meniii roođendaannn, roođendaannn !!! - ovo ja čestitam rođendan sama sebi, hahaha

20.02.2005. u 11:45 | 1 Komentara | Print | # | ^

....malo mi je žao kaj sam obrisala sva postove...ali fuck, kaj je tu je...ipak je bilo tamo i onih meni baš dragih postova...bilo je i onih malo manje dragih...evo sad par meni najdražih...ne trebate ih čitat , tu su samo za moju dušu...

ovaj je bio jakoo davno ( tamo 8 mjesec )
Moram objavit da sam nedavno prvi put otišla u močvaru. Naravno kakav bi to bio odlazak a da se prvo ne napravi jedna "čajanka". No ovaj je put ta naša čajanka bila jako loša. Budući da smo se na moru totalno namamili na domaće dedino vino sad smo htjeli malo «odmorit» jetru pa smo kupili sangriu ( hehe sa 8% alkohola). A ono, mislili smo da će nas bar malo lupit. I tak u početku je čak i bio dobar okus ali s vremenom je sve više imala okus po bljuvotini, što više piješ to gore. E i kad smo popili tu gadnu sangriu krenuli smo u močvaru. A pošto je sangria bila ko sokić cure su morale popit pivicu. Ono "žuja je zakon" ali ne i meni, jednostavno ne podnosim taj okus. Šta se tiče močvare, jako me se dojmilo to mjesto, mjuza je bila zakon, i bolja nego što sam očekivala da će bit, a i ljudi su fora, neobični, ful opušteni, boli ih živo za ljude oko sebe a to mi se baš sviđa. Niko te ne odmjerava od glave do pete, možeš bit ono kaj jesi. Čvara = ljubav na "prvi pogled" hehe.
E a onda je došlo vrijeme da krenemo doma. I baš mi izađemo iz močvare i počne padat kiša, i to što smo pokisli ne bi bilo tak grozno da nam zamalo nije pobjego bus. Ali ima još… Na sljedećoj stanici uđu tri tipa, jedan skoro padne, a šta ćeš od kiše mu se smočile japanke, i jedan sjedne drugome u krilo. A neki jadan dečko koji je sjedio njima preko puta sve ih nekak blijedo gleda, bulji…a očito on nije za slobodnu mušku ljubav. E a onda je jednoj frendici pozlilo ( e kad mješa vino i pivu ), kaže ona da će na sljedećoj stanici van, sve nešto tiska usta da joj ne bi slučajno izletilo, a onda odjednom počne nešto grgljat i obavi to sebi u usta. Sva sreća da je bila mala količina pa nije završilo po busu. Dali smo joj onu malu vrećicu od papirnatih maramica pa je to tamo "spremila". Inače vrećicu je ostavila u busu, pa ak vam tokom vožnje nešto zasmrdi znat ćete šta smrdi, hehe.

20.02.2005. u 11:35 | 0 Komentara | Print | # | ^

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a fantasy
To help me through reality
And my destination makes it worth the while
Pushing through the darkness still another mile
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream - I have a dream
I’ll cross the stream - I have a dream

I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels
Something good in everything I see
I believe in angels
When I know the time is right for me
I’ll cross the stream - I have a dream
I’ll cross the stream - I have a dream

17.02.2005. u 22:21 | 1 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

  veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

And I don´t want the world to see me
´Cause I don´t think that they would understand
When everything is made to be broken
I just want you to know who I am...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

"Rock je muzička sloboda, to je govorenje, sviranje i življenje onoga što želite. To je sloboda koja dolazi nakon bola, patnje i vanjskog svijeta."

Love hides in the strangest places.
Love hides in familiar faces.
Love comes when you least expect it.
Love hides in narrow corners.
Love comes to those who seek it.
Love hides inside the rainbow.
Love hides in molecular structures.
Love is the answer.
The Doors "Love Hides"



Evo objašnjenja od kud ALIAS JARNO... truli ili truls je moj nadimak...nadimak sam dobila od frendice jednom davno jer sam stvarno bila trula, nisam izlazila, ništa...a jarno truli je vozač formule...pa od tuda alias jarno...